Firemní ombudsman ČEZ napíná své síly ve prospěch zákazníků již 11 let. Za tu dobu řešil přes 8000 podnětů a vyhověl zhruba každému desátému žadateli o přezkum. V posledních letech ale více než pochybení společností ČEZ...
Služebně nejstarší firemní ombudsman v České republice loni v říjnu zahájil druhou dekádu svého působení ve prospěch zákazníků ČEZ. Za více než 10 let řešil 7 620 podnětů a vyhověl zhruba každému desátému žadateli o...
Školský ombudsman Ladislav Hrzal řešil v období od letošního 15. března do 15. června 170 dotazů, podnětů a stížností. Nejčastějšími dotazy se opět týkaly problémů v mezilidských vztazích mezi dospělými na školách,...
Již 12 let se mohou zákazníci společností Skupiny ČEZ obracet na firemního ombudsmana. Za dobu svého úřadování tak řešil přesně 8 600 podnětů, jako oprávněný uznal zhruba každý 12. V posledních letech ale více než pochybení...
Již 12 let se mohou zákazníci společností Skupiny ČEZ obracet na firemního ombudsmana. Za dobu svého úřadování tak řešil přesně 8 600 podnětů, jako oprávněný uznal zhruba každý dvanáctý.
Česko loni spotřebovalo zhruba 7,5 miliard metrů krychlových plynu, tedy o pětinu méně než v roce 2021. Jde o nejmenší objem za posledních osm let, při přepočtu na dlouhodobý teplotní normál byla spotřeba nejnižší minimálně od...
Celkem se na Ombudsmana ČEZ za prvních šest měsíců letošního roku obrátilo 272 zákazníků. Jako oprávněné vyhodnotil devět podnětů, u dalších třinácti ale s ohledem na životní situaci zákazníka uplatnil „specifický...
Na ombudsmana ČEZ se v roce 2022 obrátilo přes 900 zákazníků. Nárůst podnětů odráží turbulentní vývoj na trhu s energiemi v loňském roce. Ombudsman uznal oprávněnost 75 podnětů.
Celkem 380 podnětů nespokojených zákazníků obdržel během prvních šesti měsíců letošního roku Ombudsman ČEZ. Historicky první ochránce práv zákazníků v sektoru energetik rozhodl 16krát ve prospěch klientů a vyzval...
Školský ombudsman Ladislav Hrzal, který je zároveň zakladatelem ankety o nejoblíbenějšího učitele Zlatý Ámos, řešil v uplynulém školním roce téměř dva tisíce podnětů. Jednalo se hlavně o spory mezi učiteli a vedením školy,...
Ombudsman Skupiny ČEZ, který před více než osmi lety jako první v energetickém sektoru ČR začal sloužit zákazníkům, se dosud zabýval podněty 6 185 klientů. Loni ho oslovilo celkem 1 293 zákazníků. Nejvíce podnětů směřovalo do...
Produkce medu v Česku loni klesla. Včelstva vyprodukovala 8260 tun medu, což je nejméně za posledních pět let. Ve srovnání s loňským rokem je to pokles o osm procent. Podle předsedkyně včelařů lze kvůli hlášeným úhynům včelstev...
Školský ombudsman Ladislav Hrzal přijal v první polovině letošního roku další stovky podnětů od pedagogů, žáků i rodičů. Nejčastějšími tématy k řešení byly stížnosti k prověření postupů ve vzdělávání nebo...
Institut ombudsmana zavedla Skupina ČEZ jako první energetika v Česku před téměř deseti lety. Během této doby se zabýval podněty téměř sedmi tisíc klientů. Vyhověl 11 procentům žádostí.
Školský ombudsman Ladislav Hrzal řešil letos zatím kolem dvou set dotazů, podnětů a stížností. Týkaly se mimo jiné konkurzů na ředitele škol. Jejich výsledky by podle něj měly být pro zřizovatele závazné. Zabýval se i...
Celkem 906 podnětů zákazníků obdržel v roce 2016 Ombudsman ČEZ. Jako oprávněné označil celkem 103 podání. Nejvíce reklamací se týkalo smluvních záležitostí a měření množství odebrané elektřiny. Za více než 7 let...
Školský ombudsman Ladislav Hrzal řešil za uplynulé tři měsíce 37 stížností. Nejčastějšími dotazy byly vztahové záležitosti mezi dospělými, přijímání dětí do MŠ a ZŠ a společné vzdělávání. Celkem bylo ombudsmanovi...