Již 12 let se mohou zákazníci společností Skupiny ČEZ obracet na firemního ombudsmana. Za dobu svého úřadování tak řešil přesně 8 600 podnětů, jako oprávněný uznal zhruba každý 12. V posledních letech ale více než pochybení...
Již 12 let se mohou zákazníci společností Skupiny ČEZ obracet na firemního ombudsmana. Za dobu svého úřadování tak řešil přesně 8 600 podnětů, jako oprávněný uznal zhruba každý dvanáctý.
Na Ombudsmana ČEZ se v roce 2023 obrátilo 815 zákazníků. Oproti předchozímu roku se jedná o mírný pokles, což kopíruje postupné odeznívání energetické krize. I nadále ale zákazníci vyhledávají tuto službu mnohem častěji než...
Na Ombudsmana ČEZ se v roce 2023 obrátilo 815 zákazníků. Oproti předchozímu roku se jedná o mírný pokles, což kopíruje postupné odeznívání energetické krize. I nadále ale zákazníci vyhledávají tuto službu mnohem častěji než...
Na ombudsmana ČEZ se v roce 2022 obrátilo přes 900 zákazníků. Nárůst podnětů odráží turbulentní vývoj na trhu s energiemi v loňském roce. Ombudsman uznal oprávněnost 75 podnětů.
Služebně nejstarší firemní ombudsman v České republice loni v říjnu zahájil druhou dekádu svého působení ve prospěch zákazníků ČEZ. Za více než 10 let řešil 7 620 podnětů a vyhověl zhruba každému desátému žadateli o...
Celkem 380 podnětů nespokojených zákazníků obdržel během prvních šesti měsíců letošního roku Ombudsman ČEZ. Historicky první ochránce práv zákazníků v sektoru energetik rozhodl 16krát ve prospěch klientů a vyzval...
Firemní ombudsman ČEZ napíná své síly ve prospěch zákazníků již 11 let. Za tu dobu řešil přes 8000 podnětů a vyhověl zhruba každému desátému žadateli o přezkum. V posledních letech ale více než pochybení společností ČEZ...
Když ČEZ před deseti lety službu ombudsmana zaváděl, měla ze všech velkých evropských energetik podobnou instituci pouze francouzská EDF, ale nikoliv pro zákazníky, nýbrž pro zaměstnance.
Celkem se na Ombudsmana ČEZ za prvních šest měsíců letošního roku obrátilo 272 zákazníků. Jako oprávněné vyhodnotil devět podnětů, u dalších třinácti ale s ohledem na životní situaci zákazníka uplatnil „specifický...
V průběhu letních odstávek vynaložila ČEZ Teplárenská, a. s., ze Skupiny ČEZ na severu Čech na diagnostické kontroly, údržbu a případnou opravu či výměnu dožité technologie téměř 55 milionů korun. Důvodem odstávek jsou...
Podle společnosti ČEZ Teplárenská ze Skupiny ČEZ trvala v její režii na severu Čech topná sezona 2022/23 v průměru 244 dní. Dodávky tepla od září 2022 do května 2023 meziročně klesly. Hlavním důvodem jsou úspory na straně...
Zhodnocením uplynulé topné sezony a dokončení přípravy letošních letních odstávek mají za sebou manažeři provozních jednotek ČEZ Teplárenská, a. s., ze Skupiny ČEZ na severu Čech.
Zhodnocením uplynulé topné sezony a dokončení přípravy letošních letních odstávek mají za sebou manažeři provozních jednotek ČEZ Teplárenská, a. s., ze Skupiny ČEZ na severu Čech.
Během prvního pololetím si výrobní zdroje energie a tepla Skupiny ČEZ na severu Čech prohlédlo 3 098 návštěvníků z různých míst v ČR i zahraničí. Elektrárna Tušimice si prohlédlo 882, Informační centrum klasické energetiky v...
Naplno se již rozjela topná sezona 2022/23 v režii společnosti ČEZ Teplárenská ze Skupiny ČEZ na severu Čech. Jako první se radiátory v domácnostech rozehřály 15. 9. v Chomutově, o den později v Jirkově a během druhého...
Podněty z oblasti sociálního zabezpečení tvořily loni největší podíl na celkovém počtu podnětů pro kancelář ombudsmana. Skokově vzrostl počet podnětů týkajících se příspěvků na péči. Veřejná ochránkyně práv Anna...
Celkem 906 podnětů zákazníků obdržel v roce 2016 Ombudsman ČEZ. Jako oprávněné označil celkem 103 podání. Nejvíce reklamací se týkalo smluvních záležitostí a měření množství odebrané elektřiny. Za více než 7 let...