Po Škodě Octavia G-Tec, Volkswagenu Golf TGI či Audi A3 g-tron se své varianty s pohonem na zemní plyn dočkal také poslední zástupce nového vrhu modelů nižší střední třídy koncernu VW, Seat Leon.
Podle slovenských motoristických novinářů je nejlepším autem pro letošní rok na Slovensku vůz český – Škoda Octavia čtvrté generace. Obstála v konkurenci několika SUV a na body zvítězila přesvědčivě.
Škoda na českém trhu rozšířila nabídku modelu Octavia ve verzi s motorem na spalování CNG nově i o karosářskou verzi liftback s manuální převodovkou. Doposud se octavia s tímto pohonem dala sehnat jen jako kombík, navíc...
Titul Evropského auta roku 2021 získává Toyota Yaris. Mezi finalisty byla i Škoda Octavia, soupeřila mimo jiné s Land Roverem Defender, Cuprou Formentor či dvěma elektromobily.
Přímo před zasahujícími hasiči boural v úterý ráno řidič Škody Octavia na Plzeňsku. Při brzdění dostal smyk a převrátil se do příkopu. Nehodu natočila kamera hasičů.
Škoda Octavia zasedla ve své kategorii na trůn Ženského světového auta roku 2021. Po jejím boku sedí dva peugeoty, elektrická honda, Land Rover Defender nebo Ferrari F8 Spider.
Škodu Scala a Kamiq si lze objednat v edici věnované výročí motorsportu. Ceny obou vozů začínají těsně pod půlmilionem korun a k mání bude jen 1000 kusů každého z nich. V květnu přibude do nabídky stejně laděná octavia.
Menší škodovku než Fabii aktuálně česká automobilka nechystá. Zato chce přijít elektromobily. Jedním menším než Enyaq a jedním jako Octavia. Podle šéfa Škody Auto Thomase Schäfera by bylo dobré v Česku postavit továrnu na...
Škoda Octavia nikdy neměla motor uprostřed, ale podle designéra Rostislava Prokopa by ho mít mohla. V tomto případě dokonce přeplňovaný šestiválec, neboť ilustrace staví na základě Hondy NSX.
Toyota Yaris, která je pro letošní rok Evropským autem roku, má šanci získat i titul Světového auta roku. Škoda Octavia se do finále nedostala, ovšem Honda e je mezi finalisty hned ve třech kategoriích.
Octavia čtvrté generace přijíždí v dalším derivátu. Verze Sportline je tradičním mezistupněm mezi běžnou variantou a RS, ovšem pouze co se designové stránky týče.