Škoda Auto zdražila ve všech provedeních manažerský model Superb i jeho variantu Combi. Navýšení cen je v rozmezí od dvou až po sedmnáct tisíc korun. U nejlevnějšího provedení ho mírně kompenzuje obohacení standardní výbavy....
Škoda Auto zdražila ve všech provedeních manažerský model Superb i jeho variantu Combi. Navýšení cen je v rozmezí od dvou až po sedmnáct tisíc korun. U nejlevnějšího provedení ho mírně kompenzuje obohacení standardní výbavy....
TV Nova si připravila na léto seriál, který by se mohl stát skutečným trhákem. A začíná už dnes večer! Jde o slovenskou adaptaci úspěšného britského formátu Mistresses, který se objevil na kanálu BBC Worldwide, a svým dějem...
Jednou ze zhruba sedmi tisíc škodovek, které již podstoupily úpravu softwaru řídicí jednotky motoru, je vínově lakovaná octavia combi II. generace. Její majitel po ujetí prvních desítek kilometrů v městském provozu žádný rozdíl...
Jednou ze zhruba sedmi tisíc škodovek, které již podstoupily úpravu softwaru řídicí jednotky motoru, je vínově lakovaná octavia combi II. generace. Její majitel po ujetí prvních desítek kilometrů v městském provozu žádný rozdíl...
Jednou ze zhruba sedmi tisíc škodovek, které již podstoupily úpravu softwaru řídicí jednotky motoru, je vínově lakovaná octavia combi II. generace. Její majitel po ujetí prvních desítek kilometrů v městském provozu žádný rozdíl...
Jednou ze zhruba sedmi tisíc škodovek, které již podstoupily úpravu softwaru řídicí jednotky motoru, je vínově lakovaná octavia combi II. generace. Její majitel po ujetí prvních desítek kilometrů v městském provozu žádný rozdíl...
Jednou ze zhruba sedmi tisíc škodovek, které již podstoupily úpravu softwaru řídicí jednotky motoru, je vínově lakovaná octavia combi II. generace. Její majitel po ujetí prvních desítek kilometrů v městském provozu žádný rozdíl...
Jednou ze zhruba sedmi tisíc škodovek, které již podstoupily úpravu softwaru řídicí jednotky motoru, je vínově lakovaná octavia combi II. generace. Její majitel po ujetí prvních desítek kilometrů v městském provozu žádný rozdíl...
Jednou ze zhruba sedmi tisíc škodovek, které již podstoupily úpravu softwaru řídicí jednotky motoru, je vínově lakovaná octavia combi II. generace. Její majitel po ujetí prvních desítek kilometrů v městském provozu žádný rozdíl...
Jednou ze zhruba sedmi tisíc škodovek, které již podstoupily úpravu softwaru řídicí jednotky motoru, je vínově lakovaná octavia combi II. generace. Její majitel po ujetí prvních desítek kilometrů v městském provozu žádný rozdíl...
Jednou ze zhruba sedmi tisíc škodovek, které již podstoupily úpravu softwaru řídicí jednotky motoru, je vínově lakovaná octavia combi II. generace. Její majitel po ujetí prvních desítek kilometrů v městském provozu žádný rozdíl...
Jednou ze zhruba sedmi tisíc škodovek, které již podstoupily úpravu softwaru řídicí jednotky motoru, je vínově lakovaná octavia combi II. generace. Její majitel po ujetí prvních desítek kilometrů v městském provozu žádný rozdíl...
Jednou ze zhruba sedmi tisíc škodovek, které již podstoupily úpravu softwaru řídicí jednotky motoru, je vínově lakovaná octavia combi II. generace. Její majitel po ujetí prvních desítek kilometrů v městském provozu žádný rozdíl...
Jednou ze zhruba sedmi tisíc škodovek, které již podstoupily úpravu softwaru řídicí jednotky motoru, je vínově lakovaná octavia combi II. generace. Její majitel po ujetí prvních desítek kilometrů v městském provozu žádný rozdíl...