V základní verzi bude novou generaci limuzíny Audi A4 pohánět motor 1,4 TFSI (140 kW). Kombi, které je v řeči Audi označováno jako Avant, pak stojí nejméně 950 000 Kč.
V základní verzi bude novou generaci limuzíny Audi A4 pohánět motor 1,4 TFSI (140 kW). Kombi, které je v řeči Audi označováno jako Avant, pak stojí nejméně 950 000 Kč.
Podívali jste se někdy na Audi s myšlenkou, že to je hezká A4, a pak jste na zádi spatřili označení A8? Audi vypadala všechna stejně, aby si je zákazníci na nových trzích, např. v Číně, snáze zapamatovali. Tuto politiku Audi nyní...
Kdo kraluje vytrvalostním automobilovým závodům, jako je LeMans? Samozřejmě Audi. Už pěkně dlouho Audi. A nejen tam. A tak je tu speciální edice, která připomíná, jak Audi v tomhle sportu úspěšné je.
Kdo dnes chce sportovní vůz od Audi, ten musí sáhnout po supervýkonném Audi R8 nebo malém Audi TT. Mezera mezi nimi je velká a dala by se zacelit novým modelem. A ten je prý ve vývoji.
Nejmenší SUV od Audi má název Q2. Cílí na mladé a je to znát i na kampani s jejich netradičními hashtagy. My měli také jeden na dveřích. Vystihuje tohle Audi? Pokud budeme mluvit jen o Audi jako značce, tak určitě.
Jednou z posledních příležitostí k zakoupení současné generace Audi TT v pikantní verzi RS je nová edice Iconic nabízená výhradně jako kupé. Oslavuje 25leté výročí od představení původního „tétéčka“. Audi plánuje...
Audi do Detroitu nepřivezlo jen sériovou Audi A4 Allroad, ale hned dva koncepty. Oba stojí za pozornost: první je prototyp vodíkového SUV, druhým vozítko, které by mělo jezdit po Měsíci.
Zatímco v Evropě má vůz s označeným Audi Q6 jezdit na elektřinu, v Číně to bude výhradně benzínový model. Stojí na stejném technickém základě jako Škoda Octavia, třebaže je dlouhý přes pět metrů.
Audi RS e-tron GT Ice Race Edition vznikne v 99 kusech jako připomínka závodu na ledě konaného v Rakousku i ukázka možností personalizačního programu Audi Exclusive.
Nejmenší současné Audi, řada A1, přichází ve druhé generaci. Ta si, stejně jako předchůdce, vyšlápne na Mini nebo luxusnější verze Fordu Fiesta či Volkswagenu Polo. Pomoci k tomu má řada věcí - agresivnější design je pouze...
Řadový pětiválec v Audi RS 3 ještě má prostor, kam se zlepšovat, aniž by byl součástí hybridního ústrojí. Šéf Audi Sport víc než naznačil, že ingolstadtský pětiválec ještě má co nabídnout.