Ministerstvo dopravy dosud pozvalo do servisů kvůli aféře s emisemi dieselových motorů 18 500 škodovek z celkem 106 tisíc dotčených vozů. Servisní akce se zatím dotkla předchozí generace superbů s dvoulitrovým motorem a octavií 2.0...
Čeští majitelé vozů koncernu Volkswagen (VW) nedostanou odškodnění v aféře dieselgate. Okresní soud v Mladé Boleslavi je dnes nepravomocně odmítl s tím, že jejich žalobu české zákony neznají, píše server Seznam Zprávy.
Po aféře Dieselgate se o budoucnosti naftových motorů mluví často. Extrémní názory hovoří o jejich brzkém konci, zdaleka ne všichni automobiloví výrobci jsou ale tak radikální, aby už kopali dieselům hrob. Zeptali jsme se tedy...
Automobilka Škoda Auto nezaplatí ze svého zřejmě ani korunu v případě, že prohraje nějaký soudní spor kvůli aféře Dieselgate. Vyplývá to z výroční zprávy firmy. Firma zatím neprohrála jediný spor kvůli naftovým motorům,...
Středočeský krajský soud ve středu definitivně odmítl žalobu společnosti Safe Diesel o odškodnění kvůli takzvané aféře dieselgate. Soudy se tak nároky českých majitelů vozů Volkswagen vybavených naftovými motory se softwarem,...
Volkswagen a jeho kauza Dieselgate s falšováním emisí naftových motorů má další nemilé pokračování. Volkswagen přiznal, že další vlna úprav motorů v modelech Volkswagen Passat byla zastavena.
Středočeský krajský soud ve středu definitivně odmítl žalobu společnosti Safe Diesel o odškodnění kvůli takzvané aféře dieselgate. Soudy se tak nároky českých majitelů vozů Volkswagen vybavených naftovými motory se softwarem,...
Automobilky koncernu Volkswagen svolaly v Česku do servisů kvůli úpravě problematických motorů TDI schopných obcházet emisní měření téměř polovinu ze 154 tisíc dotčených vozů. Servisy navštívila více než třetina pozvaných...
Jednou ze zhruba sedmi tisíc škodovek, které již podstoupily úpravu softwaru řídicí jednotky motoru, je vínově lakovaná octavia combi II. generace. Její majitel po ujetí prvních desítek kilometrů v městském provozu žádný rozdíl...
Jednou ze zhruba sedmi tisíc škodovek, které již podstoupily úpravu softwaru řídicí jednotky motoru, je vínově lakovaná octavia combi II. generace. Její majitel po ujetí prvních desítek kilometrů v městském provozu žádný rozdíl...
Jednou ze zhruba sedmi tisíc škodovek, které již podstoupily úpravu softwaru řídicí jednotky motoru, je vínově lakovaná octavia combi II. generace. Její majitel po ujetí prvních desítek kilometrů v městském provozu žádný rozdíl...
Jednou ze zhruba sedmi tisíc škodovek, které již podstoupily úpravu softwaru řídicí jednotky motoru, je vínově lakovaná octavia combi II. generace. Její majitel po ujetí prvních desítek kilometrů v městském provozu žádný rozdíl...
Jednou ze zhruba sedmi tisíc škodovek, které již podstoupily úpravu softwaru řídicí jednotky motoru, je vínově lakovaná octavia combi II. generace. Její majitel po ujetí prvních desítek kilometrů v městském provozu žádný rozdíl...
Jednou ze zhruba sedmi tisíc škodovek, které již podstoupily úpravu softwaru řídicí jednotky motoru, je vínově lakovaná octavia combi II. generace. Její majitel po ujetí prvních desítek kilometrů v městském provozu žádný rozdíl...
Jednou ze zhruba sedmi tisíc škodovek, které již podstoupily úpravu softwaru řídicí jednotky motoru, je vínově lakovaná octavia combi II. generace. Její majitel po ujetí prvních desítek kilometrů v městském provozu žádný rozdíl...
Jednou ze zhruba sedmi tisíc škodovek, které již podstoupily úpravu softwaru řídicí jednotky motoru, je vínově lakovaná octavia combi II. generace. Její majitel po ujetí prvních desítek kilometrů v městském provozu žádný rozdíl...
Jednou ze zhruba sedmi tisíc škodovek, které již podstoupily úpravu softwaru řídicí jednotky motoru, je vínově lakovaná octavia combi II. generace. Její majitel po ujetí prvních desítek kilometrů v městském provozu žádný rozdíl...
Jednou ze zhruba sedmi tisíc škodovek, které již podstoupily úpravu softwaru řídicí jednotky motoru, je vínově lakovaná octavia combi II. generace. Její majitel po ujetí prvních desítek kilometrů v městském provozu žádný rozdíl...
Jednou ze zhruba sedmi tisíc škodovek, které již podstoupily úpravu softwaru řídicí jednotky motoru, je vínově lakovaná octavia combi II. generace. Její majitel po ujetí prvních desítek kilometrů v městském provozu žádný rozdíl...