Hyundai i20 a Škoda Fabia mají hodně společného. Obě aktuální generace se světu představily v roce 2014, loni se dočkaly modernizace a umějí nabídnout přeplňované litrové tříválce s automaty. Ty jsme otestovali.
Nový vůz je odvozen od městského hatchbacku i20, jehož úhlavním konkurentem na českém trhu je Škoda Fabia. Offroadový vzhled mu dodávají přidané plasty na karosérii a také o dva centimetry zvýšený podvozek.
Nový vůz je odvozen od městského hatchbacku i20, jehož úhlavním konkurentem na českém trhu je Škoda Fabia. Offroadový vzhled mu dodávají přidané plasty na karosérii a také o dva centimetry zvýšený podvozek.
Třetí generace Hyundai i20 zůstává i po modernizaci skvělým malým automobilem, který oceníte zejména ve městě a okolí. Při výběru se ale nenechte unést pestrou nabídkou.
Třetí generace malého hatchbacku i20 je v nabídce od roku 2020, na řadě je tedy modernizace v polovině životního cyklu. Radikální změny na pohled nehledejte, Hyundai spíše retušoval. V nabídce však zůstal jediný motor ve dvou...
Hyundai i20 prošel faceliftem. Zatímco na karoserii se měnily jenom detaily, nejvíce novinek se skrývá pod kapotou. Je zde nová dvouspojková automatická převodovka a tříválcový benzínový motor s filtrem pevných částic.