Třetí generace Hyundai i20 zůstává i po modernizaci skvělým malým automobilem, který oceníte zejména ve městě a okolí. Při výběru se ale nenechte unést pestrou nabídkou.
Hyundai i20 prošel faceliftem. Zatímco na karoserii se měnily jenom detaily, nejvíce novinek se skrývá pod kapotou. Je zde nová dvouspojková automatická převodovka a tříválcový benzínový motor s filtrem pevných částic.
Třetí generace malého hatchbacku i20 je v nabídce od roku 2020, na řadě je tedy modernizace v polovině životního cyklu. Radikální změny na pohled nehledejte, Hyundai spíše retušoval. V nabídce však zůstal jediný motor ve dvou...
Hyundai i20 a Škoda Fabia mají hodně společného. Obě aktuální generace se světu představily v roce 2014, loni se dočkaly modernizace a umějí nabídnout přeplňované litrové tříválce s automaty. Ty jsme otestovali.
Poslední generace malého městského hatchbacku Hyundai i20 je přesně tím autem, které člověka upoutá hned na první pohled. Pod hezkou a moderní tváří se ale skrývá překvapivě dospělý vůz, který může směle kandidovat na...
Nový vůz je odvozen od městského hatchbacku i20, jehož úhlavním konkurentem na českém trhu je Škoda Fabia. Offroadový vzhled mu dodávají přidané plasty na karosérii a také o dva centimetry zvýšený podvozek.
Nový vůz je odvozen od městského hatchbacku i20, jehož úhlavním konkurentem na českém trhu je Škoda Fabia. Offroadový vzhled mu dodávají přidané plasty na karosérii a také o dva centimetry zvýšený podvozek.
Hyundai dokazuje, že umí postavit i velmi schopné a zábavné sportovní auto. Prvním vozem řadícím se do rodiny divize N je hatchback i30. Otestovali jsme silnější ze dvou nabízených variant s výkonem 275 koní.
Jihokorejská automobilka Hyundai loni uvedla na trh už třetí evropský model ze své sportovní divize N. Po obrovském úspěchu hatchbacku i30 N a novince v podobě crossoveru Kona N se ostré verze dočkal i menší Hyundai i20 N.
Hyundai i20 N a i30 N se oficiálně začínají prodávat na českém trhu za bez desetikoruny 600, resp. 700 tisíc korun. Oba vozy můžou mít samosvorný diferenciál, ovšem za příplatek.
Jihokorejská automobilka Hyundai se nezúčastní hromadného nahrazování hatchbacků crossovery a malými SUV. Společnost naopak vyvíjí nové verze pro své menší modely i10, i20 i i30, protože nechce přijít o jejich kupce.