Nejhodnotnější značkou světa je Amazon, má aktuální hodnotu 683 miliard dolarů (14,7 bilionu korun). Uvedla to společnost Kantar, která sestavuje žebříček 100 nejhodnotnějších značek světa BrandZ.
Americký internetový obchod Amazon letos po 12 letech přeskočil Apple a Google a s ohodnocením 315,5 miliardy dolarů (7,15 bilionu Kč) se stal nejhodnotnější značkou světa. Vyplývá to z žebříčku BrandZTop 100, který sestavuje...
Nejhodnotnější světovou značkou je po pětileté pauze opět americká společnost Apple, která na první příčce vystřídala internetového prodejce Amazon. Uvádí to žebříček, který dnes zveřejnila organizace Brand Finance a který...
Nejhodnotnější značkou na světě se nově stává Amazon s hodnotou 315 miliard dolarů. Od minulého roku přeskočil rovnou dvě příčky, a to dosti významné. První a druhé místo totiž dlouhodobě drží Apple a Google, víceméně od...
Americký internetový obchod Amazon se podle studie BrandZ stal nejhodnotnější značkou světa. Pokořil tak technologické giganty Apple a Google, které první dvě příčky držely přes dvanáct let. V růstu hodnoty o více než 50 procent...
Toyota je podle aktuálně zveřejněného žebříčku amerického časopisu Forbes nejhodnotnější automobilovou značkou světa. V celkovém hodnocení světových značek získala osmé místo, první je stejně jako loni Apple.
Výrobce iPhonů o sobě opět může mluvit jako o „nej“ značce na světě. Podle žebříčku organizace Brand Finance hodnota nakousnutého jablka vrostla na 263,4 miliardy dolarů (5,7 bilionu korun), díky čemuž překonala společnosti...
Výrobce iPhonů o sobě opět může mluvit jako o „nej“ značce na světě. Podle žebříčku organizace Brand Finance hodnota nakousnutého jablka vrostla na 263,4 miliardy dolarů (5,7 bilionu korun), díky čemuž překonala společnosti...
Amazon zůstává nejhodnotnější značkou na světě, poprvé však překonal hranici 200 miliard dolarů. Na první příčce je už třetím rokem. Druhý je Google, který z tohoto místa sesadil firmu Apple. Nejrychleji rostoucími značkami...
V čele žebříčku nejhodnotnějších značek světa BrandZ Top 100 zůstává internetová firma Google. Hodnota značky Google se meziročně zvýšila o sedm procent na 245,6 miliardy dolarů (5,7 biliónu korun). Informuje o tom na svých...
Nejcennější značkou světa zůstává Apple. Její hodnota se zvýšila o devět procent na 234 miliard USD (5,4 bilionu Kč). Také další tři příčky patří technologickým značkám, jsou to Google, Amazon a Microsoft. Vyplývá to...
Nejcennější světovou značkou je podle žebříčku Kantar Brandz opět americký výrobce elektroniky Apple. Po třech letech sesadil z trůnu amerického internetového prodejce Amazon. Jediným evropským zástupcem v první desítce je...
Skupina LVMH je nejcennější značkou v Evropě. Za jejím růstem stojí především prodeje luxusního zboží na asijském a americkém trhu. V Česku naopak obchody Louis Vuitton, Dior a další zaznamenaly pokles.
Z roku na rok se zvýšila hodnota značky Google o sedm procent na 245,6 miliardy dolarů. Aktuální žebříček BrandZ Top 100 agentury Milward Brown potvrzuje sílu technologických firem. Na druhém místě se totiž, stejně jako loni,...
Americký softwarový gigant Microsoft se vrátil na pozici druhé největší firmy v USA podle tržní kapitalizace. Z pozice americké dvojky sesadil internetového prodejce Amazon, jehož akcie v pátek po zveřejnění výsledků hospodaření...