Podobné články
-
Apple se po pěti letech vrátil na výsluní, je nejhodnotnější značkou světa
Nejhodnotnější světovou značkou je po pětileté pauze opět americká společnost Apple, která na první příčce vystřídala internetového prodejce Amazon. Uvádí to žebříček, který dnes zveřejnila organizace Brand Finance a který... -
Nejhodnotnější značkou světa je Amazon
Nejhodnotnější značkou světa je Amazon, má aktuální hodnotu 683 miliard dolarů (14,7 bilionu korun). Uvedla to společnost Kantar, která sestavuje žebříček 100 nejhodnotnějších značek světa BrandZ. -
Nejcennější značkou světa je Amazon
Americký internetový obchod Amazon letos po 12 letech přeskočil Apple a Google a s ohodnocením 315,5 miliardy dolarů (7,15 bilionu Kč) se stal nejhodnotnější značkou světa. Vyplývá to z žebříčku BrandZTop 100, který sestavuje... -
Amazon se stal nejhodnotnější značkou světa, skokanem roku je Instagram
Amazon se stal nejhodnotnější značkou světa podle žebříčku BrandZTM Top 100 2019, který na newyorské burze publikovaly společnosti WPP a Kantar. -
Nejhodnotnější značkou na světě už není Apple ani Google. Překonal je Amazon
Nejhodnotnější značkou na světě se nově stává Amazon s hodnotou 315 miliard dolarů. Od minulého roku přeskočil rovnou dvě příčky, a to dosti významné. První a druhé místo totiž dlouhodobě drží Apple a Google, víceméně od... -
Žebříčku Forbesu opět vévodí Apple. Je 137krát hodnotnější než značka Škoda Auto
Tradiční žebříček nejhodnotnějších značek sestavuje časopis Forbes. -
Toyota je podle Forbesu nejhodnotnější automobilovou značkou
Toyota je podle aktuálně zveřejněného žebříčku amerického časopisu Forbes nejhodnotnější automobilovou značkou světa. V celkovém hodnocení světových značek získala osmé místo, první je stejně jako loni Apple. -
Nejcennější značkou je Apple, Facebook vypadl z první desítky
Nejcennější značkou světa zůstává Apple. Její hodnota se zvýšila o devět procent na 234 miliard USD (5,4 bilionu Kč). Také další tři příčky patří technologickým značkám, jsou to Google, Amazon a Microsoft. Vyplývá to... -
Milovat Macbook a nesnášet iPhone? Poloviční Apple ovce!
Apple je nejhodnotnější značkou současnosti a je to společnost, která vyvolává emoce Diskuze příznivců a odpůrců Apple najdete na každém technologickém portálu Co když je ale člověk poloviční Apple ovce? Jednu znám, sebe…... -
Bezos sesadil Apple s Googlem. Amazon se stal nejhodnotnější značkou světa
Americký internetový obchod Amazon se podle studie BrandZ stal nejhodnotnější značkou světa. Pokořil tak technologické giganty Apple a Google, které první dvě příčky držely přes dvanáct let. V růstu hodnoty o více než 50 procent... -
Technologické trhy se hroutí. Apple ztratil post nejhodnotnější firmy světa
Apple ztratil pozici nejhodnotnější firma na světě, vzal si ji zpět arabský ropný a plynový gigant Aramco, a podobný trend lze pozorovat i u zbytku technologického odvětví. -
Google je dál nejhodnotnější značkou světa. Je oceněná na 5,7 biliónu
V čele žebříčku nejhodnotnějších značek světa BrandZ Top 100 zůstává internetová firma Google. Hodnota značky Google se meziročně zvýšila o sedm procent na 245,6 miliardy dolarů (5,7 biliónu korun). Informuje o tom na svých... -
Ropný obr Saudi Aramco předběhl Apple, je znovu nejhodnotnější firmou světa
Technologická společnost Apple už není nejhodnotnější společností na světě. Ve středu měla hodnotu 2,37 bilionů dolarů, zatímco ropná společnost Saudi Aramco dosáhla hodnoty zhruba 2,43 bilionů dolarů. -
Apple je podle žebříčku po pěti letech opět nejhodnotnější značkou. Předstihl Amazon
Vyplývá to z žebříčku organizace Brand Finance, která značku Apple ohodnocuje na 263,4 miliardy dolarů (5,7 bilionu Kč). -
Nejcennější značkou světa zůstává Apple. Microsoft odsunul Coca-Colu na čtvrté místo
Nový žebříček stovky nejcennějších značek světa, který sestavuje výzkumná společnost Interbrand. -
Apple už je zase nejhodnotnější značkou světa. Po pěti letech vystřídal Amazon a Google
Výrobce iPhonů o sobě opět může mluvit jako o „nej“ značce na světě. Podle žebříčku organizace Brand Finance hodnota nakousnutého jablka vrostla na 263,4 miliardy dolarů (5,7 bilionu korun), díky čemuž překonala společnosti... -
Apple už je zase nejhodnotnější značkou světa. Po pěti letech vystřídal Amazon a Google
Výrobce iPhonů o sobě opět může mluvit jako o „nej“ značce na světě. Podle žebříčku organizace Brand Finance hodnota nakousnutého jablka vrostla na 263,4 miliardy dolarů (5,7 bilionu korun), díky čemuž překonala společnosti... -
Která automobilka je nejhodnotnější, nepřekvapí. Do top desítky už pronikli i Číňané
Tesla zůstává nejhodnotnější automobilkou světa, zvýraznila svůj náskok před Toyotou. Mezi deseti nejhodnotnějšími je nově i čínská automobilka BYD. -
[aktualita] Google udržel pozici nejhodnotnější značkou světa. Apple stále druhý
Z roku na rok se zvýšila hodnota značky Google o sedm procent na 245,6 miliardy dolarů. Aktuální žebříček BrandZ Top 100 agentury Milward Brown potvrzuje sílu technologických firem. Na druhém místě se totiž, stejně jako loni,...