Ve dvacátých a třicátých letech minulého století se v Československu stavěla auta mnoha značek různé konstrukce. Do současnosti ale přežilo jen pár a malí výrobci skončili, na jejich jména se dávno zapomnělo. Vychází...
Zájemci o nové SUV Škoda Karoq si na nový vůz počkají déle než na jiný model této značky. Podle mluvčí automobilky Škoda Auto Kamily Biddle jsou delší čekací lhůty způsobené zvýšenou poptávkou. Pokud si objednáte verzi s...
Nového šéfa Škoda Auto Bernharda Maiera příjemně překvapila věrnost zákazníků automobilky. Je lepší než u Porsche. Největší tuzemská automobilka proto chystá další modelovou ofenzívu do kategorie aut SUV. Nejrychleji rostoucí...
Tuzemské zastoupení automobilky Škoda očekává, že letos dokáže prodat na území republiky nejvíce vozů v novodobé historii. Dalším impulzem má být nový sportovně-užitkový automobil Kodiaq, jehož chce automobilka příští rok v...
Automobilky se postupně mění. Kromě výroby samotného auta hraje stále větší roli jeho software. Proto mladoboleslavská Škoda Auto vytváří společný podnik s IT firmou Etnetera.
Policie ČR si ve středu dopoledne převzala od automobilky Škoda Auto pět stovek nových vozů Škoda Octavia. Auta jsou v běžném civilním provedení, liší se jen v jediném detailu, a tím jsou zatmavená skla u zadních dveří. Jinak...
Dodavatelem registračních značek na auta bude následujících šest let společnost Eltodo. Stát ji při současném počtu vydávaných značek zaplatí přes 53,4 milionu korun. Je to o více než deset milionů méně, než platí nyní....
Koncern Volkswagen chce pečlivěji sledovat překrývání nabídky svých značek a jednotlivé automobilky více zaměřit na různé segmenty trhu. Seat by mohl konkurovat Alfě Romeo, Škoda se má postavit automobilkám Hyundai, Kia a Dacia.
Běloruská vláda zakázala dovoz výrobků automobilky Škoda Auto, německé firmy Liqui Moly, která prodává motorové oleje, a společnosti Beiersdorf, vlastníka řady kosmetických značek včetně Nivey. Jde o odpověď na...
Je tomu vůbec poprvé, co nové osobní mercedesy mohou nést plaketku „vyrobeno v Rusku“. Pro třícípou hvězdu se jedná o stěžejní trh, vozy z automobilky poblíž Moskvy ale do jiných zemí nepoputují.
V Turecku se zatím vyrábí auta západních značek, teď by země chtěla produkovat vlastní model. Podle prezidenta Recepa Tayyipa Erdogana jí na přípravu stačí jen čtyři roky. Chce, aby mu pak Turci dávali přednost před ostatními...