Mladoboleslavští se vezou na módní vlně SUV-kupé se svažitou zádí a představují Škoda Enyaq Coupé iV, novou karosářskou verzi loni představeného Enyaqu. Až po druhý pár sloupků jsou obě auta shodná, novinka je...
Mladoboleslavská automobilka svůj současný nejen elektromobilní vrchol nejprve rezervovala jen pro enyaq ve svažité karoserii Coupé, nyní nabídku rozšiřuje a také standardní Škoda Enyaq může mít písmena RS.
Stejná platforma, stejná baterie, elektromotory i zaměření. Mohou být vůbec Volkswagen ID.5 GTX a Škoda Enyaq Coupé RS iV odlišnými vozy? Dvoutýdenní srovnání obou aut ukazuje, že opravdu ano, ale zároveň nachází i mnoho...
Nová karosářská verze Škody Enyaq už se vyrábí na lince v Mladé Boleslavi. Hlavní závod Škodovky je jediný mimo Německo, kde vznikají elektromobily na platformě MEB.
Enyaq s písmenky RS je v Česku už možné objednat i s praktičtější karoserií, nikoliv jen jako kupé. Cena začíná na 1,645 milionu korun, ovšem výbava je bohatá, příplatků už není mnoho.
Elektrické SUV Škoda Enyaq brzy dostane elegantnější variantu se splývavou střechou. Mladoboleslavská automobilka zatím poutá na siluetu aerodynamicky pokročilého vozu.
Automobilka Škoda začíná poodhalovat novou verzi elektromobilu Enyaq iV se splývavou zádí. Zveřejnila skici vozu, na nichž ovšem to hlavní ukazuje jen částečně.
Enyaq byl zatím pouze zadokolkou, dealeři mladoboleslavské značky přijímají objednávky na verzi 80x s pohonem všech kol. Jedná se o dosud nejdražší a nejvýkonnější pohon elektrického crossoveru.
Škoda snižuje cenu vstupenky do světa elektromobility. Akční verze Enyaq Tour 50 stojí jen 899 000 Kč, ale jedním dechem je nutné dodat, že má slabší výbavu. Automobilka také upozorňuje, že nabídka je pouze dočasná (omezení však...