Nejextrémnější vůz značky Dodge bude mít hromadu zajímavých technologií, které mu mohou přinést mnoho zákazníků. Jednou z nich je například brzda u převodovky, takzvaná TransBrake.
Dodge se vyžívá v názvosloví spojujícím s peklem. Po Dodge Challenger SRT Hellcat přichází ještě pekelnější verze s označením Demon. Pekelné jsou ale nejen názvy, ale také samotné auto.
Poslední vyrobený Dodge Viper a Challenger SRT Demon koupil zatím neznámý člověk ve víkendové aukci. Zaplatil za ně rovný milión dolarů, tedy více než 22 miliónů korun. Spolu s aukčním poplatkem budou tyto peníze věnovány na...
Dodge Challenger SRT Demon je jakýsi silniční dragster, mnozí ho označují za nejrychlejší sériové auto světa. Nejde ale o maximální rychlost, nýbrž o zrychlení. Z klidu na stovku to demon zvládne za 2,3 sekundy.
Poslední představený Dodge Challenger nabízí nejvíce koní v historii tohoto modelu a všechno v něm bylo podřízeno co nejlepším výkonům ve čtvrtmílovém sprintu. K mání je dokonce i brzdný padák.
Posledním vyrobeným kusem Dodge Challengeru se stal extrémně výkonný speciál SRT Demon 170 s výkonem přes 1000 koní, lakovaný v černé barvě Pitch Black.
Název Challenger byl v nabídce automobilky Dodge od počátku 70. let. Poslední model třetí generace se začal prodávat v roce 2008. Nyní Challenger končí – alespoň co se jména týká.
Jsou tři - Ford Mustang, Chevrolet Camaro a Dodge Challenger. Jenže pokud jste fanoušky toho posledního a zároveň máte rádi kabriolety, máte smůlu - moderní Challenger se s plátěnou střechou nevyrábí. Přesto se na internetu v...
Jsou tři - Ford Mustang, Chevrolet Camaro a Dodge Challenger. Jenže pokud jste fanoušky toho posledního a zároveň máte rádi kabriolety, máte smůlu - moderní Challenger se s plátěnou střechou nevyrábí. Přesto se na internetu...
Osmiválec 5,7 Hemi v Dodge Challenger a dalších autech koncernu FCA by po zhruba patnácti letech ve službě mohl být nahrazen podstatně menší pohonnou jednotkou. Ta by se mohla s jistými úpravami montovat i do Alf Romeo.
Poslední Dodge Challenger SRT Demon 170, který je ještě k dispozici, bude k mání v dobročinné aukci. Vítěz si bude moci vybrat z veškerých možností výbavy a navíc dostane i speciální barvu podle přání.
Automobilka Dodge postupně představí sedm speciálních verzí modelů Charger a Challenger, které příští rok ve výrobě končí. Vyslyšela také prosby fanoušků a spolu s nezávislou karosárnou oficiálně nabízí challenger bez...
Příští generace Dodge Charger a Challenger, které mají přijít přespříští rok, patrně nedostanou ani nový řadový šestiválec. Nejnovější zprávy hovoří o tom, že to budou elektromobily.
Chystaný řadový šestiválec GME-T6 by mohl nabídnout od 360 až nad 500 koní, a tak v nabídce Dodge Challenger či i dalších aut koncernu Stellantis nahradit dosavadní 5,7l V8 Hemi.
Třicet zákazníků si bude moci postavit do garáže výroční edici Hennessey Exorcist Camaro ZL1, tisícikoňového kladiva na Dodge Challenger SRT Demon. Texaský úpravce tak slaví 30 let své existence.
Dodge začal nově nabízet pro své modely Challenger a Charger v provedení SRT oranžový lak Go Mango, který odkazuje do sedmdesátých let minulého století.
Podobně jako minulá generace modelu Dodge Challenger, také nový Dodge Charger prošel úpravou ve společnosti Drop Top Customs, která pevnou střechu kupé nahradila stahovací látkovou. První prototyp má ale k ideálům ještě daleko.
Po modelech Dodge Charger a Challenger dostane několik rozlučkových edicí i osmiválcové SUV Dodge Durango, jehož výroba skončí v tomto roce. První speciál nese označení SRT 392 AlcHEMI.