Slovenský designér Jozef Kabaň, který má za sebou dlouhou štaci i u mladoboleslavské Škody, se po angažmá u BMW a Rolls-Royce vrací zpět do koncernu Volkswagen. Přímo do Wolfsburgu.
Jozef Kabaň byl prakticky od začátku kariéry designéra spojen s koncernem Volkswagen. Navrhl například Bugatti Veyron, nejvíce si jej ale lidé pamatují jako šéfdesignéra Škody, kde stojí za Kodiaqem, Superbem nebo Octavii s...
Britská luxusní značka Rolls-Royce oznámila, že její šéfdesignér Jozef Kabaň odchází z funkce. Je tomu teprve půl roku, co k vrcholné divizi BMW přišel.
Po světě jezdí statisíce aut, která navrhoval slovenský designér Jozef Kabaň, narozený 4. ledna 1973. Škodovkám dal novou a velmi moderní tvář, charakterizovanou jasnými čistými liniemi a vyváženými proporcemi.
Bývalý šéfdesignér Škody Jozef Kabaň loni v únoru nečekaně přestoupil k BMW. Od té doby o něm nebylo mnoho slyšet, na detroitském autosalonu poskytnul rozhovor webu BMWblog.com.
Jozef Kabaň stojí za designem Bugatti Veyron i nejnovější Škody Octavia. Pod křídly BMW se zatím spíš seznamuje s firmou. Studii vzniklou pod jeho vedením hned tak očekávat nemáme, má prý aktuálně jiné priority.
Jozef Kabaň, někdejší šéfdesignér automobilky Škoda, po dvou letech opouští BMW a přesouvá se na pozici hlavy designu automobilky Rolls-Royce. Post převzal po Gilesi Taylorovi, který vloni přešel k čínské značce Hongqi.
Kanaďan libanonského původu Karim Habib začátkem letošního roku odešel z pozice šéfdesignéra automobilky BMW. Jeho místo o několik týdnů později „obsadil” Jozef Kabaň, který nečekaně odešel ze stejného postu z automobilky...
Na velké ledvinky jsme si pomalu zvykli, čtyřoký design nového BMW řady 7 je ale pro leckoho šokem. Nezávislý designér se zamýšlí nad tím, jak by „sedma“ vypadala, kdyby se chtěla více přiblížit rolls-roycům, a šéfdesignér...
Finský designér a umělec Esa Mustonen se rozhodl, že připraví vizuály zajímavého vozu, který nazve jednoduše BMW M Coupe. A bude to nástupce slavného BMW Z3 M Coupé z roku 1998.
Tobias Sühlmann přechází z Volkswagenu ke značce Aston Martin. Tenhle veterán designu koncernu Volkswagen tak přestane dělat vozy poplatné německému vkusu a začne se zajímat o britský styl GT.