Většina žen občas zatouží po designérském oblečení. Ne všechny jsou však schopné nebo ochotné do kousků známých návrhářů investovat. Cenově dostupné oděvní značky jim jdou naproti a do svého sortimentu řadí kolekce, na...
„Ekologičnost je až na druhém místě, developeři jdou v Česku hlavně po ceně,“ říká Lukáš Krch, generální ředitel firmy Halla. Ta nyní osvítila bývalé sídlo listu Daily Mail v Londýně.
Čerstvost a lokální výrobky z České republiky patří k nejvýraznějším trendům posledních let a všechny obchodní řetězce na ně cílí a lákají. Podle tvrdých dat společnosti Nielsen ovšem za posledních šest let podíl...
Češi jsou informovaní o chytré karanténě a podporují ji společně s postupným rozvolňováním opatření přijatých proti nekontrolovatelnému šíření koronaviru. Zároveň mají o trochu větší obavy z ekonomických následků...
Věrnost jednotlivým e-shopům klesla meziročně o deset procent. A přesto, že jsou tři čtvrtiny nakupujících se službami obchodů spokojeny, většina z nich je ochotna věnovat čas vyhledávání nejvýhodnější nabídky na více...
Po produktech od farmářů a biopotravinách Češi propadli nákupům takzvaných superpotravin. Marketing zdravé výživy skvěle funguje a vědí to i velké řetězce. Také v nich Češi kupují čím dál více produktů jako jsou chia...
Na základě tvrdé kritiky v Belgii nebo Česku se německé vedení řetězce Lidl rozhodlo přistoupit ke změně kontroverzních obalů značky Eridanous pro akci Řecký týden. Informoval o tom server listu Frankfurter Allgemeine Zeitung. Lidl...
Nepotravinářské řetězce s levným oblečením a potřebami pro domácnost v posledních letech provedly v tuzemsku kobercový nálet. Zejména Kik a Pepco jsou téměř všude. A v blízké budoucnosti jim nejspíš přibudou další konkurenti....
Pokud na něco Češi v obchodech slyší, tak jsou to slevy. Nakupují v nich už více než dvě třetiny zboží. A obchodní řetězce toho dokážou náležitě využívat, slevy jsou pro ně jednou z hlavních marketingových strategií. Za...
Privátní značky jsou v České republice na vzestupu, přestože ve všech okolních zemích stagnují. Mezi nejvyhledávanější zboží, které si řetězce nechávají vyrábět na zakázku a pod vlastním brandem, patří mléčné výrobky.
Nejen v Česku řetězce řeší, zda procentuální slevu na zboží musí vztahovat k nejnižší ceně za posledních 30 dnů. Unijní směrnice ani český zákon o ochraně spotřebitele to totiž výslovně neuvádí, zato pokyny Evropské...
Online rozhovor: Čeští spotřebitelé jsou čím dál náročnější. Co je pro ně při výběru zboží nejdůležitější a na co si nejvíc stěžují? Na otázky čtenářů odpovídal Martin Beháň, šéf českých prodejen řetězce...
Za první tři měsíce si Češi koupili 3924 registračních značek dle vlastní volby. Cena jedné je deset tisíc korun, takže utratili zhruba 40 milionů korun, které jdou do rozpočtů obcí. Dalších 2 314 značek je v různé fázi...
Češi jsou nakloněni alternativnímu vodíkovému pohonu automobilů. Vyplývá to z průzkumu, který v prvním čtvrtletí provedla poradenská společnost Grant Thornton v rámci studie pro ministerstvo dopravy.
Online rozhovor: Čeští spotřebitelé jsou čím dál náročnější. Co je pro ně při výběru zboží nejdůležitější a na co si nejvíc stěžují? Na otázky čtenářů odpovídal Martin Beháň, šéf českých prodejen řetězce...
Zboží, které se prodává nikoliv pod značkou svého výrobce, ale pod značkou obchodního řetězce, tedy tzv. privátní značky, tvoří aktuálně 27 procent nákupů českých zákazníků. V průměru je o 23 procent levnější než...
Češi jdou do sebe a nenechávají nic náhodě. Při čtení úvěrových smluv jsou čím dál více zodpovědnější. Podepsat obchodní podmínky bez přečtení si už dovolí málokdo, vyplývá to z průzkumu společnosti Cofidis. A co vy?...