V březnu tohoto roku iniciovala Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) Živnostenský balíček 5+5, který míří na zjednodušení drobného podnikání.
Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) eskalovala velkou diskusi spojenou s přípravou opatření pro malé podnikatele. Děkujeme všem za podporu i kritické připomínky, v současné době probíhají intenzivní...
Exportní průzkum Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) ve spolupráci s agenturou CzechTrade a Ministerstvem průmyslu a obchodu ukázal, že se české malé a střední podniky během pandemie v exportu spolehly...
Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) nesouhlasí s návrhem ministerstva dopravy o zpoplatnění některých silnic 1. třídy výkonovým zpoplatněním, které má vláda projednat již toto pondělí. Jakékoliv...
Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) zpracovala na základě podnětů z členské základny několik bodů a návrhů k řešení koronavirové krize, která se dotýká všech segmentů podnikání.
Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) se zapojila do virtuálního hackathonu „Hack the Crisis“. Stát firmám v rámci hackathonu nabídne finance, mentoring i volné kapacity v době krize na přípravu...
Místopředseda vlády pro vědu, výzkum a inovace Pavel Bělobrádek byl v úterý 13. prosince hlavním hostem bilančního setkání Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) k tématu financování inovací a...
Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) oznamuje ke konci každého roku výčet a hodnocení nejvýznamnějších legislativních změn, které ovlivní v dalším období tuzemské podnikatele.
Na podzim roku 2021 vyhlásila Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) ve spolupráci s Českým gastronomickým institutem již 2. ročník programu Studuj gastro.
Nový nedotační projekt s názvem Rok nových technologií 2022 spouští Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR). Navazuje tak na své úspěšné předchozí projekty Rok řemesel 2016, Rok venkova 2017, Rok...
Třídenní konference na téma veřejné podpory a malých a středních podniků, kterou společně pořádal Úřad pro ochranu hospodářské soutěže a Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR, byla zahájena ve středu 29. května v brněnském...
Předseda Technologické agentury ČR (TA ČR) Petr Konvalinka a místopředseda představenstva Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) Zdeněk Tomíček podepsali ve čtvrtek 11. dubna 2019 memorandum o spolupráci v...
Dosavadní místopředseda představenstva pověřený řízením Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) JUDr. Zdeněk Tomíček oznámil, že z časových důvodů nebude kandidovat na pozici předsedy a na tento...
Dosavadní místopředseda představenstva pověřený řízením Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) JUDr. Zdeněk Tomíček oznámil, že z časových důvodů nebude kandidovat na pozici předsedy a na tento...
Asociaci malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) již několik let sdružuje desítky gastronomických provozů na dobrovolné platformě Moje restaurace.
Strategii na podporu malých a středních podniků (MSP) v České republice (ČR) pro období 2021-2027 z dílny Ministerstva průmyslu a obchodu (MPO) schválila vláda. Má za cíl zvýšit produktivitu a konkurenceschopnost českých MSP a tím...
Pod pojmem „Úspory a chytrá řešení“ si majitelé, jednatelé a ředitelé malých a středních podniků nejčastěji představují IT služby, zjednodušení, úsporu a efektivitu. Největší překážkou přijímání takových řešení...
Polovina malých a středních podniků (MSP) využívá principy cirkulární ekonomiky. Alespoň jeden z těchto principů využívají téměř všechny firmy, jen si to část z nich neuvědomuje.
V Česku startuje kampaň, která má zabránit úbytku tuzemských řemeslníků. Zaštítí ji Asociace malých a středních podniků za podpory tří ministerstev. Celoroční projekt Rok řemesel odstartoval na pražském výstavišti v...
Na české exportéry z řad malých a středních firem dopadají aktuální problémy související s ruskou invazí na Ukrajinu do té míry, že 72 % se musí poohlížet po náhradních trzích. Firmy přitom hledají především v Evropě.