Hlavní město vyhlásilo v zastoupení městské společnosti pro správu nemovitostí TRADE CENTRE PRAHA (TCP) otevřenou soutěž na návrh loga a vizuální identity Viaduktu Karlín. Tak se bude jmenovat projekt, který v následujících letech...
Praha 6 se chystá v průběhu dubna vypsat soutěž na novou vizuální identitu městské části. Ke spolupráci přizvala organizaci Czechdesign, která mimo jiné organizovala podobnou soutěž i pro Prahu 3. Změna loga ale vyvolala...
Praha 6 se chystá v průběhu dubna vypsat soutěž na novou vizuální identitu městské části. Ke spolupráci přizvala organizaci Czechdesign, která mimo jiné organizovala podobnou soutěž i pro Prahu 3. Změna loga ale vyvolala...
Muzeum umění Olomouc (MUO), které spravuje bohaté sbírky od starého po moderní umění, má novou jednotnou vizuální identitu. Vzešla z designérské soutěže, kterou měla na starosti společnost Czechdesign.
Chrudim a její organizace se budou prezentovat v jednotné podobě. Radnice si nechala vytvořit novou vizuální identitu města, změní se barevné provedení propagačních materiálů, slogan a „roztančená písmena v názvu města“.
Hlavní město vyhlásilo otevřenou soutěž na návrh loga a vizuální identity Viaduktu Karlín. Tak se bude jmenovat projekt, který v následujících letech zkultivuje veřejný prostor pod oblouky Negrelliho viaduktu. První oblouk by měl...
Novou muzejní 3D virtuální prohlídku spustí na svých webových stránkách a Facebooku na Štědrý den Vlastivědné muzeum v Olomouci (VMO), které se v pátek v důsledku zpřísnění vládních koronavirových opatření veřejnosti...
Městská organizace Prague City Tourism v rámci Designbloku představila novou vizuální identitu, kterou chce Prahu prezentovat nejen českým, ale hlavně zahraničním turistům. V rámci obměny byly vytvořeny například zcela nové...
Městská organizace Prague City Tourism v rámci Designbloku představila novou vizuální identitu, kterou chce Prahu prezentovat nejen českým, ale hlavně zahraničním turistům. V rámci obměny byly vytvořeny například zcela nové...
Muzeum města Prahy (MMP) začne používat novou vizuální identitu, chce se prezentovat jako moderní a inovativní volnočasový prostor pro širokou veřejnost. Nové logo pracuje s fialovou barvou, jeho autoři také oživili okřídleného lva...
Rádio Junior, stanice Českého rozhlasu pro děti, mění vizuální identitu. Ta má za cíl oslovit školáky ve věku 8-12 let, pro něž je vysílání Rádia Junior primárně určeno.
Vlastivědné muzeum v Olomouci se rozhodlo po svém znovuotevření prodloužit o několik měsíců své dosud nejnavštěvovanější výstavy, které byly kvůli vládním opatřením uzavřené od poloviny března.
Ministerstvo dopravy vypsalo v posledním předvánočním týdnu novou soutěž na poradce, která pomůže státu s realizací projektu PPP na dálnici D4. Cílem je získat dostatečně kvalifikované poradce pro zadávací řízení, ve kterém...
Český rozhlas Radiožurnál obměňuje v rámci rozsáhlé marketingové kampaně svoji vizuální identitu. Jejím cílem je vytvořit dlouhodobý vizuální styl nejposlouchanějšího rádia v České republice a přiblížit se i k mladším...
Město Benešov se za využití dotačních finančních prostředků připravuje na projekt digitalizace systémů. Jeho nedílnou součástí byla i soutěž o vizuální identitu.
Výstaviště Praha v sedmé městské části mění svou vizuální identitu. Nový vizuální styl se sloganem Na Výstavišti se promítne do navigace v areálu, externí a interní komunikace a rovněž do propagačních materiálů.
Stavebními úpravami prochází Vlastivědné muzeum a galerie v České Lípě, které je uzavřené až do února příštího roku. Cílem rekonstrukce je snížení energetické náročnosti budovy.
Nový přírůstek do stálé historické expozice Českolipska získalo Vlastivědné muzeum a galerie v České Lípě. Kolekci obohatil plně funkční historický a technicky velmi cenný vidlicový fotografický ateliérový přístroj. Aparát...
Vlastivědné muzeum v Olomouci dnes otevřelo stěžejní výstavu letošního roku s názvem Dětský svět, která návštěvníky provede životem dítěte v posledních 200 letech a jeho změnami.