BMW 1600 GT Cabrio je auto, kterého byly vyrobeny jen dva kusy. Jeden se nedochoval a ten druhý potřeboval renovaci. Té se ujali učni BMW pod vedením odborníků. A vyšlo to perfektně.
Občas se BMW přehoupne ze světa prémiových vozů do vyšší ligy. Má ambice konkurovat supersportům věhlasných značek, což je přesně případ testovaného vozu.
Čtyřková řada je u BMW aktuálně nejstarší sloužící linií v širokém portfoliu. Takový kabriolet ale stále rozhodně nepůsobí jako přežitek. Minimálně pokud má skvělý šestiválec a na pomoc si vezmete katalog BMW Individual.
BMW 1 M Coupé bylo výborné auto: lehké, výkonné, řidičsky zaměřené. Není divu, že bylo skoro hned vyprodané a nyní se i ojeté exempláře prodávají dráž než nové kusy. BMW právě zveřejnilo první informace k nástupci - nyní...
Pokud chcete kabriolet od mnichovské automobilky, máte na výběr hned ze tří modelových řad - 2, 4 a 6, přičemž „čtyřku” a „šestku” lze pořídit i ve sportovních variantách M4 a M6. Jak chutná babí léto s nebem nad hlavou...
BMW řady 4 ve formě „čtyřdveřového kupé“ s M-paketem dokáže být elegantní i praktické zároveň, a k tomu výborně zastat funkci auta schopného příjemného cestování na delší vzdálenosti. Není slabé, má skvělý...
Jaký je první dojem z korejského Saangyongu Rexton? Že je to gigantické auto. Směle se může měřit s BMW X5. Ostatně nejsilnější zážitek z testu byl, když právě řidiči BMW X5 záměrně zpomalili, abychom je museli předjet...
Od sportovního auta chcete nízkou hmotnost a kompaktní rozměry. BMW M4 nemá ani jedno z toho. Má ale silný a v rámci možností i trochu charakterní motor, vynikající podvozek, a hlavně, manuální převodovku. A tak mě týden za...
Osmiválec pod kapotou, vítr ve vlasech a ventilovaná masážní sedačka - co víc si člověk může přát? Třída S cabrio je i v základní verzi S 560 perfektním grand tourerem, s dostatkem síly i rozumnou spotřebou a špičkovou...
Je to jen pár dní, co bylo tohle testované auto vrcholem u BMW řady 5. Na autosalonu ve Frankfurtu ale byla představena verze M5. Takže teď je tohle druhé nejlepší auto. Tedy zatím první, než dostaneme tu M5 do ruky.
Není to BMW M4. Je to o stupínek nižší a slabší verze. Je to auto, které má srdce bojovníka, ale rozvážného, klidného a rozumného. Je to takový náčelník.
Není to BMW M4. Je to o stupínek nižší a slabší verze. Je to auto, které má srdce bojovníka, ale rozvážného, klidného a rozumného. Je to takový náčelník.
Je to veliké, má to osmiválec a vyrábí se to v USA – a přesto to všichni považují za německé auto. Řeč je o BMW X7 M50i, které ve snaze uzurpovat si mou přízeň od placatějších aut vytahuje z rukávu opravdové trumfy.
Tak si představte, že BMW nabízí dvě modelové řady s velmi podobným zaměřením – BMW X1 a BMW X2. Jistě očekáváte, že X2 je větší sourozenec jedničky. Jenže není. Právě naopak.
Čtyři modely BMW M140i (třídveřové, pětidveřové), M240i Coupé a M240i Cabrio dostanou od června upravený řadový šestiválec. Ten nabízí jednak mírně vyšší výkon a o přibližně sedm procent klesla spotřeba paliva.
Mini Cabrio se nechystá do důchodu. Naopak. Stále se probouzí nové a nové generace, vylepšení. Z nové generace Mini tak vzniklo právě i oblíbené Cabrio, které je do všech stran větší, ale také šikovnější.
Dny první generace sci-fi vozu BMW i8 jsou sečteny, za dveřmi je omlazená verze, která do prodeje zamíří v květnu. Následující řádky berte jako valčík na rozloučenou: jde o speciální edici Frozen Black.