Televize Seznam měla v prosinci rekordní zásah 3 732 000 diváků, stejně jako měsíční share, který se poprvé přehoupl přes 1 %. Nově nasadila klasické pohádky.
Podle peoplemetrového měření televizní sledovanosti, které pro Asociaci televizních organizací realizuje výzkumná agentura Nielsen Admosphere, měla televize Seznam během letošního března dosáhnout mezi diváky staršími patnácti...
Televize Seznam, kterou skrze firmu Seznam.cz TV provozuje největší tuzemský internetový hráč, v loňském roce dosáhla na tržby 104 milionů korun, což je meziročně o 28 procent více. Zisk po zdanění se dostal na 3,3 milionu.
Prosinec se stal pro regionalnitelevizi.cz nejúspěšnějším měsícem od chvíle, kdy
vstoupila do TV metrového měření ATO: měsíční zásah 4+ překročil hranici 400. tisíc (403.000) diváků.
Ředitel hasičského záchranného sboru Vladimír Vlček v rozhovoru pro Seznam Zprávy řekl, že denní náklady na zásah v Hřensku dosahují až 20 milionů korun. Likvidace požáru by podle něj měla být hotová tento týden.
Po prvním týdnu hlavní televizní sezony jsou síly vyrovnané. Druhý ročník imitátorské hry Tvoje tvář má známý hlas začal s výsledkem 1,4 milionu diváků, víc než 1,3 milionu lidí se shodně sešlo u startu krimi Rapl, seriálu...
Film o skupině Queen Bohemian Rhapsody je po 13 týdnech v českých kinech zase první. Už se pomalu blíží rekordní hranici 1,5 milionu diváků (aktuálně 1,369 mil.), kterou u nás filmy přesahují zcela výjimečně.
Největší placená internetová televize Netflix ve třetím čtvrtletí zvýšila počet zákazníků o téměř sedm milionů. Celkem jich má zhruba 137 milionů. Růst počtu uživatelů streamovacích služeb tak byl mnohem vyšší, než...
Televize Seznam pokračuje v programových změnách, které jí mají přinést vyšší sledovanost. Její současný podíl na sledovanosti je 0,35 %, zájem diváků přitom pomáhají zvyšovat akviziční pořady – například animované...
Středeční předávání státních vyznamenání prezidentem republiky, které vysílala Česká televize, si zapnulo více než 1,2 milionu diváků starších patnácti let. Přímý přenos z Pražského hradu se stal nejsledovanějším...
Po Vánocích ovládla Česká televize i poslední den roku. Hymnu a následný novoroční přípitek na ČT1 sledovalo 1,6 milionů diváků, nad milion se dostala také silvestrovská Všechnopárty.
V neděli Česká televize odvysílala první ze čtyř dílů série Božena, jenž vzbudil velkou pozornost. Pořad vidělo téměř 1,6 miliónu diváků starších 15 let, což byl nejlepší nedělní výsledek. V komentářích lidé...
Česká televize zůstala v lednu nejsilnější televizní skupinou v celodenní sledovanosti u diváků starších 15 let. I na dalších místech se nic nemění. V této cílové skupině diváků a v celodenním vysílání následují skupina...
Více než šest milionů. Tolik lidí si celkem na obrazovkách ČT sport pustilo letošní hokejový šampionát. Poslední český zápas na turnaji sledovalo více než 1,6 milionu diváků, tedy téměř dvě třetiny všech, kteří měli v...
Premiérové seriály České televize zabodovaly u diváků. Páteční rodinný seriál Špunti na cestě vidělo 42 procent všech diváků starších 15 let, kteří v době vysílání seděli u televize. V absolutních číslech to bylo 1,69...
Televize Prima završila vysílání první sezony seriálu Slunečná. Poslední předprázdninovou epizodu si 23. června pustilo 1 485 000 diváků s rekordním share 38,26 % v cílové skupině diváků starších 15 let. Seriál...
Dokumenty na prvním programu České televize v hlavním sobotním vysílacím čase loni k obrazovkám přilákaly v průměru 1,15 milionu diváků. Vidělo je tak téměř 30 procent lidí u obrazovek, vyplývá z údajů televize.
Televize Seznam v lednu zvýšila svůj průměrný celodenní podíl na sledovanosti. Podle peoplemetrového měření zajišťovaného agenturou Nielsen Admosphere si ji zapínalo průměrně 0,63 % diváků starších 15 let. V lednu 2020 to...
Televize Seznam, TV Seznam, Seznam.cz TV a tv.seznam.cz jsou čtyři názvy pro tři různé služby. Matoucí značení, kvůli němuž snad ani Lukačovičovi lidé nevěděli, o které službě je zrovna řeč, se teď ale trochu změní. Seznam...
Celoplošná Televize Seznam dosáhla v úterý 9. března 2021 svého rekordního celodenního výsledku. Sledovalo ji 1,09 procenta diváků starších 15 let, alespoň na tři minuty ji mělo souvisle zapnuto 466 tisíc lidí. Na základě...