I třetí vánoční večer ovládla ČT s pohádkovou novinkou. Koprodukční slovensko-český příběh O léčivé vodě vidělo na Štěpána skoro 1,9 milionu diváků starších patnácti let.
Novou koprodukční pohádku O léčivé vodě vidělo Slovensko na Štědrý den, Česko ji předabovalo pro sváteční večer 26. prosince. Dostála tradici, že u sousedů sázejí vánoční příběhy více na přírodní lyriku než na humor.
Nejsledovanějším televizním pořadem na Štědrý den byla stejně jako loni premiérová pohádka České televize. S průměrem 2,19 milionu diváků ve věku od 15 let získala pohádka Korunní princ 54procentní podíl na sledovanosti.
Nejsledovanějším pořadem celého Štědrého dne se stala premiérová pohádka České televize Jak si nevzít princeznu. Vidělo ji 62 % všech, kteří měli v danou dobu zapnutou televizi, celkem více než 2,63 milionu diváků (starších...
Premiérová vánoční pohádka Jak si nevzít princeznu ovládla televizní sledovanost na Štědrý den. Snímek v režii Karla Janáka s Markem Adamczykem a Annou Fialovou vidělo 2,63 milionu diváků, tedy víc než Tři oříšky pro Popelku v...
Na Boží hod si Česká televize připravila další televizní premiéru. Na obrazovky tak v hlavním vysílacím čase vtrhla pohádka Čertí brko a na žebříčku sledovanosti bezkonkurenčně obsadila první místo. Jenže ne všichni diváci...
Nedělní debata osmi uchazečů o nejvyšší ústavní funkci zaujala bezmála 40 procent diváků, kteří v tu dobu sledovali televizi. Na ČT1 a ČT24 ji dohromady vidělo přes 1,5 milionu lidí.
Zázrak nepřišel, závěrečný díl imitátorské show Tvoje tváře má známý hlas vidělo v neděli na Nově 1,76 milionu lidí. Hranice dvou milionů diváků tak letos zůstává stále nepokořena, i když finále Tváře s vítězem Janem...
Nejsledovanějším televizním pořadem byla na Štědrý den nová pohádka České televize (ČT) Klíč svatého Petra. Vidělo ji 2,32 milionu diváků starších 15 let. Je to 60 procent všech lidí, kteří měli po 19:00 zapnutou...
Poslední premiérovou vánoční pohádkou byl v České televizi česko - slovenský koprodukční snímek O léčivé vodě uvedený v českém dabingu. Na Slovensku byla uvedena na Štědrý večer. Komu chyběly neokoukané tváře, dočkal se...
Nová vánoční pohádka Jak si nevzít princeznu ovládla televizní sledovanost na Štědrý den. Snímek v režii Karla Janáka (51) s Markem Adamczykem (34) a Annou Fialovou (26) vidělo 2,63 milionu diváků, tedy víc než legendární Tři...
Nejsledovanějším pořadem v českých televizích na Štědrý den byla pohádka v hlavním vysílacím čase na České televizi (ČT) Princezna a půl království. Sledovalo ji 2,46 milionu diváků. To je 62 procent těch, co měli v daný...
Nejsledovanějším pořadem v českých televizích na Štědrý den byla pohádka v hlavním vysílacím čase na České televizi (ČT) Princezna a půl království. Sledovalo ji 2,46 milionu diváků. To je 62 procent těch, co měli v daný...
Jeho beatboxové vystoupení v rámci konference Tedx Sydney vidělo na Youtube.com více než 43 milionů lidí. Nyní v rámci evropského turné potěší umělec Tom Thum i české fanoušky.
Pohádka Anděl Páně 2 režiséra Jiřího Stracha překonala v tuzemských kinech hranici milionu diváků. Podle údajů distributora film vidělo 1 001 419 lidí. Po roce 2000 dosáhly na milionovou hranici návštěvnosti z českých filmů...
Nová pohádka O vánoční hvězdě byla na Štědrý den nejsledovanějším pořadem. Na ČT1 ji vidělo 62 % všech, kteří měli v danou dobu zapnutou televizi, celkem tedy více než 2,68 milionu diváků (starších 15 let). Pohádka...
Nejsledovanějším pořadem v televizi byla 24. prosince premiérová pohádka Klíč svatého Petra. Na ČT1 ji vidělo 2,32 milionu diváků starších 15 let, což představovalo 60 % všech, kteří měli v danou dobu zapnutou televizi.
Nejsledovanějším nedělním pořadem na celém televizním trhu se stal duel kandidátů na prezidenta, který vysílaly stanice ČT1 a ČT24. Vidělo ho však méně lidí než finálový duel před pěti lety.