S velkými obavami očekávají havarované policejní BMW i8 technici ze společnosti BMW Group ČR. Přestože auto po nehodě ještě neviděli, obávají se velkého rozsahu škod. Sporťák za čtyři miliony totiž byl v mnoha ohledech...
BMW M5 je aktuálně nejrychlejším vozem z produkce mnichovské automobilky. S výkonem 600 koní je to i jedno z nejrychlejších sériových aut, jaká si můžete koupit. M5 jsme vyzkoušeli na samotném limitu.
BMW na zářijovém frankfurtském autosalonu poprvé veřejnosti ukáže třetí generaci modelu X3 s interním kódem G01. My jsme měli možnost se s ní podrobně staticky seznámit měsíce před premiérou. Jaké zanechala dojmy?
Nejmenší SUV kupé značky BMW jsme vyzkoušeli na cestách mezi Prahou a Táborem, kde dostalo šanci předvést se ve své vrcholné spalovací verzi s písmenkem M v názvu.
Na brněnském Masarykově okruhu jsme krátce vyzkoušeli tři modely divize M. Největším tahákem byla nová generace M5. Má fantastický osmiválec a vůbec poprvé v řadě M5 pohon všech kol.
Parkování na dálku, tedy aniž by řidič musel sedět ve vozidle, nabízejí dvě automobilky: Mercedes-Benz pro třídu E a BMW v řadě 7. V nové „sedmičce” jsme vyzkoušeli, jak celý systém funguje.
BMW M5 je ještě extrémně nové, ale už se připravuje jeho lepší verze. Dostane tradiční paket M Performance, který už tak rychlé auto promění v ještě sportovnější.
Nové BMW řady 5 nabízí za příplatek funkce, které ještě před pár lety patřily do žánru sci-fi. Auto můžete nastartovat na dálku přes displej na klíčku a popojet s ním. Audiosoustavu lze ovládat gesty, cíle do navigace píšete...
Řada 3 od BMW prošla koncem loňského roku drobným omlazením. Na vnějším designu se toho měnilo jen pomálu, největší změny najdete v motorovém prostoru. Vyzkoušeli jsme nejvýkonnější provedení (vyjma M3), které dostalo větší...
Manažerský sedan od BMW hlásí návrat na scénu. Nejenže G30 skvěle jezdí, ale uspokojí každého hračičku posedlého moderní technikou. Jak jsme navíc vyzkoušeli na prezentaci v Portugalsku, hlavně se vrací ke kořenům řidičské...
Nová, v pořadí už sedmá generace BMW řady 5 s interním kódem G30 narostla, ale zároveň shodila desítky kilogramů ze své hmotnosti. Postupně jsme vyzkoušeli oba šestiválcové motory, jak dieselový 530d tak benzínový 540i.