Všechny peníze v automobilovém průmyslu jdou nyní do elektromobility a vodíku, uvedl šéf Renaultu Luca de Meo na akci serveru Politico. Současné motory podle něj již budou jen aktualizovány podle nových norem.
Když jsme před lety testovali Renault Espace, měl pod kapotou šestnáctistovku z Renaultu Clio RS. Uběhly tři roky a máme tady zase to samé auto, ale s motorem o kousek větším a silnějším. A jak jsme předeslali už minule, objem...
Evropa už v roce 2035 plánuje zakázat prodej všech nových vozů se spalovacími motory, což znamená ještě kvapnější přechod na elektromobilitu. Šéf francouzské automobilky Renault Luca de Meo však varuje, že to paradoxně může...
S cílem získat víc peněz na investice přemýšlí skupina Renault o tom, že by svá elektrická auta oddělila do speciální divize. Její šéf nešetřil ani kritikou emisní normy Euro 7, uvedl, že peníze investované do úpravy motorů...
Mitsubishi ASX bude sdílet techniku s Renaultem Captur. Pod kapotou budou výhradně zážehové motory a dvě verze hybridního ústrojí s inovativní multimódovou automatickou převodovkou.
Před nedávnem jsme vás informovali o tom, že koncern Volkswagen hodlá nahradit všechny motory o objemu 1,4, 1,6 a možná i 1,8 l novými agregáty o shodném objemu 1,5 litru. Už to začalo. Tady je benzíňák.
Koncern Volkswagen zcela změní motorovou paletu. Odstraní z nabídky motory o objemech 1,4 a 1,6 litru a nahradí je agregáty o shodném objemu 1,5 l. A to jak v benzínové, tak i v naftové verzi.
Japonská automobilka Mazda jde zcela proti všem standardním postupům automobilek světa. Žádné zmenšování objemů motorů. Naopak. Downsizing končí, motory se zvětšují. Z naftové patnáctistovky je nově osmnáctistovka.
Vláda obrátila a snaží se odvrátit faktický konec aut se spalovacími motory od roku 2035, který Česká republika odsouhlasila během svého loňského předsednictví. Ještě větším trnem v oku je přísnější emisní norma...
Bývalý šéf výzkumného a vývojového oddělení Albert Biermann, díky kterému vznikly úžasné modely divize N se spalovacími motory, možná naznačil podobu dalšího elektrického sportovního modelu. Jeho vývoj však nebude snadný...
Generální manažer HC Dynamo Pardubice Pavel Rohlík přiznává, že nedávno úspěšná organizace je v hlubokých problémech, a to po všech směrech. Šéf má radost, že se podařilo ve městě udržet extraligu, ale jinak ví, že musí...
Šéf Volva Håkan Samuelsson se nechal v týdnu slyšet, že švédská automobilka nejspíše skončí s dieslovými motory a přejde na elektrický pohon. Důvodem jsou stále přísnější uhlíkové emisní normy a zároveň chystané...
Cena konvenčních malých aut podle šéfa Renaultu Lucy de Mea významně poroste kvůli nutnosti splnit přísné emisní normy. Blíží se tak moment, kdy elektromobily budou stát stejně. V té době ale celá Evropa nebude na přechod na...
Evropská asociace výrobců automobilů (ACEA) bude mít od 1. ledna 2023 nové prezidenta. Po Oliveru Zipsovi z BMW se nyní otěží ujme Luca de Meo z Renaultu.