Výroba elektrických vozů Škoda Enyaq zůstane v Mladé Boleslavi. Rozhodla o tom dozorčí rada koncernu Volkswagen, do kterého Škoda Auto patří. Zaměstnance Škody o tom ve společném prohlášení informoval předseda představenstva...
Dvě varianty pohonu, dvě různé kapacity baterie, výkon až 225 kW a cena od 1,05 milionu korun. To jsou detaily o nové plně elektrické Škodě Enyaq. Objednáte ji už ve čtvrtek.
První elektrické SUV od Škody Auto se bude jmenovat Enyaq. Označení spojuje písmeno E symbolizující elektromobilitu a Q, které značka využívá v názvech svých SUV modelů.
Stejná platforma, stejná baterie, elektromotory i zaměření. Mohou být vůbec Volkswagen ID.5 GTX a Škoda Enyaq Coupé RS iV odlišnými vozy? Dvoutýdenní srovnání obou aut ukazuje, že opravdu ano, ale zároveň nachází i mnoho...
Koncept Volkswagen I.D. už je dost starý. Ale Volkswagen na něj nezanevřel. Naopak. Tohle auto se totiž stane skutečně prvním samostatným elektromobilem značky.
Nejsilnější verze RS nezůstane vyhrazena jen nedávno představené Škodě Enyaq Coupé iV. K mání bude i pro výchozí SUV Enyaq iV, jen se zpožděním. V rozhovoru pro britský Autocar to potvrdil šéf značky Thomas Schäfer.
Nejméně pět elektromobilů indické Mahindry bude využívat techniku koncernu Volkswagen, použitou v platformě MEB. Na té jezdí Volkswagen ID.4, Škoda Enyaq či elektrický Ford Explorer.
Nová karosářská verze Škody Enyaq už se vyrábí na lince v Mladé Boleslavi. Hlavní závod Škodovky je jediný mimo Německo, kde vznikají elektromobily na platformě MEB.
První zadokolka Škody po třiceti letech stojí na koncernové platformě MEB a úspěšně kombinuje slušnou užitnou hodnotu, překvapivě vysokou míru komfortu a výborné jízdní vlastnosti. Je nejdražší škodovkou v nabídce...
Losí test španělského magazínu zvládla Škoda Enyaq iV jen v 67 km/h, hůře než sesterský Volkswagen ID.4. Podle slov zkoušejícího řidiče na tom mohou mít značnou zásluhu pneumatiky.
Zatím jako konkurence Škody Kodiaq od značky Volkswagen byl brán model Tiguan. Jenže ten je příliš krátký a nemůže mít sedm sedadel. Nový Volkswagen Tiguan Allspace ale už konkurentem je zcela jednoznačně.
Mladoboleslavská automobilka začala prodávat Škodu Enyaq ve výbavě Laurin & Klement. Vrchol elektrického crossoveru je k dispozici v obou karosářských verzích, tedy včetně coupé se svažující se střechou.
Enyaq iV je symbolem nové éry Škody, aspoň tak to vidí v Mladé Boleslavi. Velký elektrický crossover se představil ve světové premiéře v Praze. Se základní cenovkou 1 059 900 je to nejdražší Škoda.
Na českých silnicích už je k vidění chystaná stylovější varianta elektrického SUV Škoda Enyaq iV ve formě továrního prototypu. Takzvané SUV-kupé nabídne prudce se svažující střešní linii.
Škoda reaguje na snižování cen elektromobilů novou akční verzí Tour pro elektrický crossover Enyaq. Nechybí vcelku bohatá výbava, pohon a baterie představují základ nabídky.