Víte, jaké elektrické auto je nejrychlejší? Jmenuje se Nio EP9. Na Nürburgringu totálně rozdrtilo všechny předchozí rekordy. A víte, jaké je nejrychlejší autonomní auto, tedy vůz bez řidiče? Opět Nio EP9!
Tradiční kolbiště v rychlostních rekordech – severní smyčka Nürburgringu – má nového mistra v elektromobilech. Nejrychlejší kolo tu zajelo čínské Nio EP9, a to s drtivým náskokem.
Čínská firma NextEV představila v Londýně elektrický supersport Nio EP9, který má výkon jednoho megawattu a může jet nejvyšší rychlostí 313 km/h. Chce se s ním samozřejmě ucházet o přízeň zákazníků, ale tenhle elektromobil...
Značka Nio je kometa nejen na čínském nebi. Nejdřív představili elektrický supersport EP9, který vymazal konkurenty z tabulek na okruhu v Nürburgringu, pak neskutečně žádané SUV ES8 a třetí je o něco menší ES6, které se má...
Dosud nejrychlejší auto na severní smyčce Nürburgringu bylo Lamborghini Huracán Performante. Jenže teď okruhem profrčel čínský elektromobil Nio EP9 a z rekordu ukrojil dalších téměř sedm sekund.
Úspěchu automobilky Nio v Evropě má pomoci obchodní model, kdy zákazník nekupuje auto s baterií, nýbrž jen auto a baterii si pronajímá. Součástí jsou stanice k výměně vybité baterie za nabitou, které v Norsku už fungují.
Prototyp ID.R má po absolutním rekordu na americkém Pikes Peak nejrychlejší čas také na Nordschleife. Ovšem tentokrát jen v rámci elektromobilů. Čínský Nio EP9 byl poražen o 40 sekund.
Čínský startup Nio, který připravuje elektromobily budoucnosti, dostal nového investora. Je jím technologický gigant Baidu, který vložil do společnosti 600 miliónů dolarů, tedy asi 15 miliard korun.
Zatím bezejmenná značka čínské automobilky Nio údajně chce prodávat elektromobily v ceně v přepočtu od 360 tisíc korun. Pokud by takové auto dorazilo i na evropský trh – což není vyloučeno – kvůli přísnějším regulacím...
Značka Firefly chce nabídnout elektrické auto s cenou okolo 612 tisíc korun a možností vyměnit vybitou baterii za nabitou. Na evropské trhy má přijít v příštím roce.
Pokud ohrnujete nos nad čínskými výrobky a čínská auta vám připadají hrozná, tak tu pro vás máme něco, co vám možná nasadí brouka do hlavy. Velké elektrické SUV Nio ES8, které bychom mohli označit jako „ničitele Tesly“.
Německá automobilka Audi v právním sporu na německé půdě uspěla proti čínskému konkurentovi Nio, který v zemi hodlá používat podobná označení modelů. Nio se ovšem hodlá proti rozsudku odvolat.
Výroční koenigsegg kombinuje automatické a manuální řazení způsobem, který je světově unikátní. K tomu má přes 1400 koní a s 50 vyrobenými kusy bude velmi exkluzivním zbožím.
Přechodu na elektromobilitu se nevyhne ani BMW M3. Ovšem vůz, který vznikne, má být „šílený“, se čtyřmi motory a více než třinácti stovkami koní. Chvíli se bude prodávat po boku současné M3.
Škoda Enyaq iV bude první ryze elektrické auto z produkce mladoboleslavské automobilky. Už teď si sice můžete pořídit elektrický model Citigo, ale ten vychází z benzínového modelu. Enyaq je od počátku vyvíjený jako elektromobil na...
Flotila vozidel pro svoz odpadu v Brně je v Česku první, která obsahuje i elektrické popelářské auto. Je postaveno na podvozku Volvo FE Electric a jeho pořizovací cena je 12 milionů korun, provoz je ale levnější než u klasických...