Golf R se ukazuje v praktičtější karoserii Variant. Stejně jako všechny kombi wolfsburgského bestselleru má delší rozvor a zavazadelník, technika ale zůstává shodná.
V loňském roce se internetem šířily drby o tom, že Volkswagen Golf v osmé generaci přijde jak o třídveřovou, tak i kombi variantu. Nedávné prohlášení automobilky však ujišťuje, že lidově zvaný „Golf v kýblu” tady bude...
U Volkswagenu jim říkají „Variant” a u modelu Golf mají šestadvacetiletou historii. Podle nezávislého designéra by mohl šestý „kombíkový” Golf vypadat právě takhle.
Na světě není zas tak mnoho aut, která by se dožila osmi generací. Volkswagen Golf k nim ale patří, protože právě nyní se v té osmé ukázal. Dominuje jí elektrifikace, byť ryze elektrickou verzi e-Golf už neuvidíme, a špičkové...
Modernizovaný Volkswagen Golf R je stále dostupný jako hatchback i kombi, nabízí ale sportovnější design, vyšší výkon, vyladěný zvuk i podvozek a novou techniku na palubě.
Volkswagen představuje zmodernizovaný Passat. Tradiční sedan a kombi střední třídy přijíždí jen s decentními designovými změnami, o to více se událo pod kapotou.
Není to tisícikoňové monstrum, postavené na čtvrtmílové sprinty, nýbrž sériová verze konceptu Golf GTI TCR, která se představila v květnu 2018 u jezera Wörthersee jako koncept a nyní spustila jeho prodej. Výkon je oproti...
Tržní podíl německého automobilového koncernu Volkswagen na rostoucím evropském trhu dál klesá. Dosud nejprodávanější vůz Volkswagen Golf spadl na druhé místo, novou evropskou jedničkou se s předstihem několika set kusů stal Ford...
Renault začal na českém trhu prodávat čtvrtou generaci svého zástupce nižší střední třídy. Konkurent pro golf a focus zatím přichází s karoserií typu hatchback, kombi a sportovní verze R.S. přijdou později. Renault Mégane jsme...
Řada 5 od BMW se zatím ukázala jen ve formě sedanu. Na kombi zvané Touring mnichovská automobilka poutá rovnou prostřednictvím ostrého modelu M5 Touring. Výkonná verze M5 se v karoserii kombi vrací po dvou generacích.
Volkswagen Golf si můžete koupit ve verzi R, která má 300 koní. Je rychlý ažaž, ale co chcete víc? Lasvegaská tuningová výstava SEMA Show, která právě probíhá, uvítala Golf RLMS s výkonem 543 koní a točivým momentem 642 N.m.
Která je nejrychlejší sériová předokolka na Nürburgringu? Je to Volkswagen Golf GTI Clubsport S. Tuningová firma ABT vzala o stupeň slabší verzi (bez S) a vyladila ji na vyšší výkonové parametry, než má dosavadní rekordman.
Volkswagen pro letošní tradiční sraz příznivců GTI u rakouského jezera Wörthersee přichystal speciální verzi Golfu. Nese název GTI TCR a půjde o nejostřejší Golf GTI všech dob.