Piráti a Starostové se dnes ve Sněmovně jako jediní zdrželi při hlasování o zamýšleném financování zbývajících 32 kilometrů dálnice D4 formou pilotního PPP (Public Private Partnership).
Výstavba a provoz části dálnice D4 mezi Příbrami a Pískem formou PPP je definitivně stvrzena. Ministr dopravy Karel Havlíček (za ANO) dnes podepsal smlouvu s francouzským konsorciem DIVia. Stavba by měla začít v března, řekl po...
Slavnostním poklepáním na základní kámen u křižovatky poblíž obce Lety na Písecku začala dostavba dálnice D4. Bude to první „soukromá“ dálnice postavená formou projektu PPP. V roce 2024 tak přibude 32 nových kilometrů zhruba...
Výběr transakčního poradce v rámci projektu dostavby 35 kilometrů dálnice D35 metodou PPP postoupil do další fáze. Ministerstvo dopravy odeslalo účastníkům zadávacího řízení oznámení o výběru dodavatele.
Úsek dálnice D4 mezi Příbramí a Pískem dostaví francouzské konsorcium DIVia. Smlouvu v pondělí podepsal ministr dopravy Karel Havlíček. Jde o první stavbu dálnice formou PPP projektu v Česku.
Výstavba a provoz části dálnice D4 mezi Příbramí a Pískem formou PPP je definitivně stvrzena. Ministr dopravy Karel Havlíček (za ANO) dnes podepsal smlouvu s francouzským konsorciem DIVia. Stavba by měla začít v březnu, řekl po...
Výstavba a provoz části dálnice D4 mezi Příbrami a Pískem formou PPP je definitivně stvrzena. Ministr dopravy Karel Havlíček (za ANO) v pondělí podepsal smlouvu s francouzským konsorciem DIVia. Stavba by měla začít v březnu, řekl po...
Část dálnice D4 by mělo formou PPP projektu postavit a následně provozovat konsorcium DIVia, které tvoří francouzské firmy Vinci a Meridiam. Stavebně a projekčně bude za projektem stát česká stavební společnost Eurovia....
Stavbaři dnes zahájili dostavbu 32 kilometrů dálnice D4 mezi Příbramí a Pískem. Jde o první stavbu dálnice formou spolupráce veřejného a soukromého sektoru, takzvanou PPP (Public Private Partnership) v České republice. Náklady...
Pokud poslanci schválí návrh smlouvy na dokončení dálnice mezi Příbramí a Pískem, rozjedou se práce ještě v březnu. Mělo by jít o první takzvaný PPP projekt, to znamená, že část dálnice postaví a poté bude provozovat...
Výstavba dálnice D4, prvního českého infrastrukturního PPP projektu, vstoupila letos do závěrečné sezóny. V prosinci loňského roku úspěšně dosáhla hranice téměř 80 % stavebních prací. V prosinci 2024 bude po 43 měsících...
Úsek má být v provozu do konce roku 2024. Jde o první projekt výstavby dálnice formou PPP v Česku, stát by měl za využívání nové dálnice zaplatit 17,8 miliardy korun v čisté současné hodnotě.
Výstavba dálnice D4 formou partnerství veřejného a soukromého sektoru (PPP) možná pro stát nebude tak výhodná, jak se předpokládá. V tiskové zprávě to dnes uvedl Nejvyšší kontrolní úřad (NKÚ).
Stát za dostavbu dálnice D4 mezi Příbramí a Pískem zaplatí stejně bez ohledu na růst nákladů. Protože jde o takzvaný PPP projekt, jsou veškerá rizika přenášena na soukromý sektor.
S dostavbou dálnice D4 mezi Příbramí a Pískem, vzorovým PPP projektem ve spolupráci státu a soukromého sektoru, se mělo začít už v březnu. Ale to se nestalo. Nyní ministerstvo dopravy počítá s novým termínem. „Zahájení...
Na dostavbu chybějících 32 kilometrů dálnice D4 mezi Milínem a Miroticemi bude využit model PPP, tedy spolupráce veřejného a soukromého sektoru. Soutěž na koncesionáře však stále ještě není ukončena a k zahájení stavby tak...
Projekty PPP bývají drahé, obvykle nakonec mnohem dražší, než se říká při podpisu koncesionářské smlouvy mezi státem a dodavatelem. U dálnice D4 potvrdila starou pravdu hned první kontrola.