Oblíbené značky ze západního světa se připravují na vleklé tahanice o ochranné známky na území Ruska. Firmy jako Coca-Cola či Procter & Gamble, které se z tamního trhu stáhly, nahrazují místní napodobeniny. Ty ale podle...
Málokterou továrnu zdobí přízvisko „ekologická“. A jak se už nějaká objeví, patrně bude ve Skandinávii. Jako v Norsku, kde jen za rok a půl vyrostla ta nejzelenější v oboru, kterému dosud kralovalo spíš Švédsko.
Severokorejské poštovní známky, propagandistické plakáty, ale i šaty, potraviny, filmy či kosmetické výrobky z nejuzavřenější země světa. To vše mohli spatřit návštěvníci výstavy Made in North Korea, která ve druhé polovině...
Švýcaři od 1. března mohou žádat o novou registrační značku, která bude sloužit pouze pro nosiče kol. Neobvyklý vzhled značky zajišťuje červená a černá barva.
Nesmíte prodávat outletové zboží stejné značky v okruhu až hodiny a půl od nás. Takzvanou doložku o dosahu si dalo do smlouvy se svými klíčovými obchodníky outletové centrum Fashion Arena Prague Outlet v pražských Štěrboholích.
Americká modelka známá ze stránek magazínu Sports Illustrated či jako tvář kosmetické značky Esteé Lauder či oděvní značky Wolford Hilary Rhoda (32) je těhotná. S bývalým hokejistou Seanem Averym (39) čekají první dítě. Cesta...
Nejzelenější pavilon na světové výstavě Expo v Dubaji představují Singapurci. Návštěvníci v něm mohou obdivovat přes 80 tisíc rostlin. Asijští autoři doufají, že svým dílem inspirují ostatní země k tomu, aby ve větší...
Apple a Xiaomi se za třetí čtvrtletí přetahují o pozici třetí nejsilnější značky smartphonů na českém trhu. Data zveřejnila analytická společnost Gartner.
V obci Hradištko u Prahy se vyrábějí známky s podobiznou nového slovenského prezidenta Petra Pellegriniho. Zájemci si známky mohou koupit hned po jeho inauguraci, která se uskuteční 15. června 2024.
Přístup automobilky Toyota k elektrifikaci sice bývá kritizován, jenže v praxi evidentně funguje. Plug-in hybridní Toyota Prius totiž ovládla výzkum hledající „nejzelenější“ auto.
Známá kosmetická značka ve své nové kampani představila netradiční, srdceryvné příběhy. Jednou z hlavních hrdinek je dívka z Kalifornie, Luzmaria Vargasová, která trpí nadváhou.
Léto je pevně spjaté se sladkým ovocem. A tak se i kosmetické značky předhánějí, která na trh přijde s voňavější a originálnější novinkou. Máme pro vás několik žhavých ovocných tipů.
Herečka Isabella Rossellini (63) je příkladem, že i zralá žena může být žádanou modelkou. Brunetka bude opět tváří kosmetické firmy Lancôme, v jejíž reklamě se poprvé objevila už před více než 30 lety.
Příběh české kosmetické značky Ryor, kterou vybudovala Eva Štěpánková, se začal psát před třiceti lety v jednom pražském rodinném domě. To byly její dceři Janičce asi dva roky. Dnes Jana Štěpánková zastává ve firmě pozici...
Rok od uvedení své kosmetické značky Sonsie Skin se Pamela Anderson rozhodla své fanoušky potěšit. Na oslavu prvního výročí značky se herečka podělila na Instagramu o video, na němž názorně předvádí svůj každodenní pleťový...
Rihanna (32)
nenechává nikoho na pochybách, že je silnou, nezávislou ženou. Zpěvačka, která z vlastní značky vybudovala módní a kosmetické impérium, nepotřebuje muže, aby jí ukazovali směr. A nejspíš je nepotřebuje ani k tomu...
Rakouské spolkové země Horní Rakousy a Salcbursko zavedou pro všechny lockdown, oznámili hejtmani těchto regionů, které jsou z celého Rakouska v současnosti nejzasaženější koronavirem. V Německu neočkovaní nebudou smět bez...