Indický výrobce automobilů Mahidra hodlá prodávat svoji flotilu elektromobilů globálně. Plán zahrnuje celý svět včetně Evropy nebo USA. Právě tam by ale mohl nastat největší problém.
Indická automobilka Mahindra se proslavila především svými dostupnými modely, nyní se však pochlubila dvojicí produkčních, čistě elektrických modelů, které zaujmou vzhledem i technologiemi.
Produkční verze konceptu Mahindra Thar.e, který indická automobilka odhalila, by se mohla prodávat i ve Velké Británii. Automobilka hovoří i o třech crossoverech, které by využily techniku Volkswagenu.
Americký Jeep a indická Mahinda vedle sebe fungují na světových trzích už pěknou řádku let. A to i přesto, že Mahindra dělá malý teréňáček, který se dost podobá klasickému jeepu CJ. Jenže teď Mahindra vstupuje na americký trh...
V roce 2015 koupila indická společnost Mahindra 51% podíl ve společnosti Peugeot Motorcycles. Cílem bylo expandovat do světa a nabízet tyto motocykly i na jiných kontinentech. Teď už Indové vlastní stoprocentní podíl.
Indická Mahindra & Mahindra, která ve slavném designérském studiu Pininfarina vlastní většinu akcií, má s italskou značkou velké plány. Chystá se vytvořit hypersportovní automobil, který by měl zvládnout zrychlení 0-100 km/h pod...
Spolupráce mezi různými automobilkami jsou cestou ke snížení nákladů. A tak i Ford hledá úspory a partnery. Proto se spojil s indickou značkou Mahindra a společně vyvinou nový elektromobil a SUV.
Slavná karosárna Pininfarina už není italská, ale patří indické obří společnosti Mahindra & Mahindra. Ta za ní zaplatí v přepočtu přes 4,5 miliardy korun.
Schyluje se k pořádné právní při v USA. Na jednom konci bude automobilový gigant Fiat-Chrysler a na druhém indická Mahindra. Prvně jmenovaný už má dílčí vítězství v kapse.
Další obří čínská značka, která už nyní patří mezi největší na světě, se rozhodla expandovat do Evropy. Jmenuje se BBK Electronics a krom značek OPPO a Vivo pod její křídla patří i kultovní OnePlus.
V Evropě je příležitost k experimentům s autonomní jízdou, říká šéf společnosti Waymo John Krafcik. Firma má zanedlouho spustit flotilu taxíků bez řidiče v USA pod vlastními logy. V Evropě by ale spíše vyhledala partnera...
Kanadská firma prodává v Americe jednomístnou tříkolku jménem Solo. Podle jejích majitelů se prý plánuje i vývoz do Evropy, až výrobce zajistí příslušnou homologaci.
Evropa brzy dostane dalšího globálního hráče na trhu chytrých telefonů. Na starý kontinent se chystá značka Realme patřící do portfolia čínského Oppo. Mateřská značka do Evropy vstoupila už loni s vlajkovým vysouvacím modelem...
Čínskému výrobci elektromobilů BYD se podařilo překonat Teslu a dobýt Čínu. Společnost chce teď expandovat i v zahraničí, a proto do Evropy vyslala první loď se svými elektromobily.
Česká společnost VSHosting letos bude expandovat do Německa a Anglie. Naváže na vstup do Maďarska, kde rozjela aktivity začátkem letošního roku. Chce se tam stát tržní jedničkou.
Indická Mahindra Thar, na první pohled kopie Jeepu Wrangler, se podle slov automobilky v Austrálii prodávat nebude. Všechno ostatní ale svědčí o opaku a automobilka Jeep se tomu snaží zabránit.
Rodina v Praze zadrženého Nikhila Gupty požádala, aby indická vláda zasáhla v jeho prospěch v extradičním řízení. USA Inda viní ze spiknutí s cílem zavraždit vůdce sikhských separatistů v New Yorku.
Španělská značka, která se teprve v roce 2018 oddělila od mateřského Seatu, má velké plány. Koncem tohoto desetiletí vstoupí na americký trh, kde chce nabízet elektrické modely.