Podobné články
-
Je to tady! Google reaguje na úspěch Applu spuštěním nové sítě Find My Device pro Android
Google spouští síť Find My Device pro sledování zařízení Pomůže najít ztracené zařízení, i když bude offline Jde o reakci na úspěšnou službu Find My od Applu Tak se konečně dočkáváme. Po měsících, kdy se diskutovalo o... -
Google přestane číst vaše e-maily kvůli lepšímu zacílení reklamy
Google přestane „číst“ obsah e-mailů ve službě Gmail za účelem přesnějšího cílení reklamy. Oznámil to na svém blogu. Google zdůrazňuje, že tyto prakticky nevyužíval u podnikového řešení G Suite, nicméně přestane s nimi... -
Google přichází s ochranou proti stalkingu. Jak se lépe chránit?
Lokátory jsou výhodné k dohledání vlastních poztrácených věcí Dají se ale také snadno zneužít ke sledování osob Google zavádí nová opatření proti sledování O sledovacích lokátorech a možnostech jejich zneužití se často... -
Google přestane sledovat jednotlivé uživatele. Reklamy zacílí jiným způsobem
Google se letos přidá k Firefoxu a Safari a přestane v prohlížeči Chrome ukládat cookies třetích stran. Ty jsou dnes nejpoužívanější metodou pro sledování uživatelů napříč různými weby. Nyní už víme, čím je Google nahradí... -
Google už nebude sledovat uživatele. Spojí se s Applem proti Facebooku. Co nahradí cookies?
Google oznámil, že nahradí sledování uživatelů pomocí cookies v prohlížeči. Nová metoda výrazně posílí soukromí uživatelů. Google se tak přidal k dalším firmám jako Apple nebo Mozilla. Na temné straně už tedy zůstává... -
Google už nebude sledovat uživatele. Spojí se s Applem proti Facebooku. Co nahradí cokies?
Google oznámil, že nahradí sledování uživatelů pomocí cokies v prohlížeči. Nová metoda výrazně posílí soukromí uživatelů. Google se tak přidal k dalším firmám jako Apple nebo Mozilla. Na temné straně už tedy zůstává... -
WhatsApp poskytne telefonní čísla svých uživatelů Facebooku. Pro lepší zacílení reklamy
Komunikační aplikace WhatsApp poskytne mateřskému Facebooku telefonní čísla a další data svých uživatelů. Cílem je zajistit lepší cílení reklamy na sociální síti, ochranu před spamem a vylepšení návrhů nových kontaktů.... -
Google se prý inspiruje u Apple a zmírní sledování Android uživatelů
Americký gigant Google, nebo lépe řečeno jeho mateřská společnost Alphabet Inc. údajně zvažuje, že významným způsobem změní své praktiky pro nakládání s uživatelskými daty. Firma, která poskytuje velkou spoustu svých... -
EU a USA se domluvily na přenosu dat. Jen přelakovaný starý návrh, který nic neřeší, tvrdí opozice
Osobní data uživatelů, zlato nové doby. Využívají se k cílení reklamy a vyrostly na nich některé z nejbohatších firem současnosti jako jsou Google a Meta, ale celkově jsou takových firem tisíce a celý byznys se odhaduje na sedm... -
Google zaplatí Indianě 20 milionů dolarů. Kvůli sledování uživatelů
Americký internetový gigant Google zaplatí americkému státu Indiana 20 milionů dolarů (zhruba 450 milionů Kč), aby urovnal obvinění z nezákonných praktik při sledování polohy uživatelů. Informovala o tom agentura AP... -
V Google Play se testují nové reklamy. Překousnete to?
Společnost Google opětovně brnká na nervy uživatelů jeho základního obchodu s aplikacemi. Zdá se totiž, že firma skutečně hodlá zařadit do vyhledávání na Google Play reklamy. Proces začal již vloni, kdy někteří uživatelé... -
Bezplatné VPN na Androidu jako továrna na peníze. O větší soukromí uživatelů jde až ve druhé řadě
Bezplatné VPN jsou na Androidu úplně všude • Většina z nich však má chyby a jen zobrazuje reklamy • Dochází k úniku dat, k jejich sledování a sdílení -
Inspirace u Applu: Zprávy Google promění MMS na RCS. Jaké výhody to přinese?
Google uvažuje o zavedení RCS pro MMS zprávy Zvýší se tím kvalita zasílaných fotografií Aktualizují se i starší skupinové chaty Kdy naposledy jste posílali fotku, video nebo zvukový záznam prostřednictvím MMS? A kdy jste naposledy... -
Evropský úřad zakázal firmě Meta zpracovávat data uživatelů bez jejich výslovného souhlasu
Provozovatel Facebooku a Instagramu musí mít od svých uživatelů jasný souhlas s tím, že může zpracovávat jejich osobní údaje za účelem cílení reklamy. Zpracovávat tato data na základě smlouvy nebo tzv. oprávněného zájmu, jak... -
Google posílí své dominantní postavení v cílení reklamy, ohrazuje se SPIR
Sdružení pro internetový rozvoj se ohrazuje proti záměru Googlu ukončit podporu tzv. cookies třetích stran bez představení adekvátní náhrady, která by jeho konkurentům umožnila nadále cílit reklamní sdělení na internetu stejným... -
[aktualita] R2B2 spustili nový typ cílení na značky televizorů. Jako první jej využil Skylink
Další, v pořadí už osmý způsob cílení reklamy, a sice na konkrétní značky a modely televizorů, nabízí programatický nákup reklamy v HbbTV přes síť R2B2 Multiscreen. Reklamní sdělení mohou inzerenti zacílit na diváky... -
Google lže o sledování polohy uživatelů, údaje ukládá i proti jejich vůli
Nová zjištění se týkají položky "Historie polohy Google" v nastaveních o poloze. -
Velcí evropští operátoři budou poskytovat data pro cílení reklam, mají souhlas Komise
Operátoři Deutsche Telekom, Orange, Telefónica a Vodafone v Evropě vstupují do oboru digitální reklamy. Jejich společný projekt získávání dat pro personalizované cílení reklam získal zelenou od antimonopolních orgánů Evropské... -
Přihlášení přes Nintendo Switch pomohlo najít unesenou dívku
Sledování a shromažďování údajů o uživatelích je obecně bráno jako něco nežádoucího. Například znalost přesné polohy zařízení firmy využívají třeba “jen” pro přesnější cílení lokální reklamy, nicméně...