Fiat si uvědomuje, že jakmile opustil jméno Tipo, šlo to s ním dost z kopce. A tak se tipo vrací. Dříve představený sedan s podivným jménem Aegea má mít i verzi hatchback, která se začne v Evropě prodávat právě pod jménem Tipo.
Fiat se po dlouhé době vrací s kombíkem. V Turecku vyráběné tipo je low budget modelem na pomezí malého auta a nižší střední třídy. Zkoušeli jsme benzínovou verzi se čtrnáctistovkou o výkonu 120 koní.
Fiat uvedl na český trh model Tipo kombi. Jde o kombík rodinné velikosti, který se prodává od 329 900 korun. Stal se druhým nejlevnějším kombi ve své kategorii na českém trhu a čtvrtým bez rozdílu velikostí. Ve fotogalerii si...
Po sedanu s podivným názvem Aegea se Fiat chystá oprášit slavné jméno. Příští rok tak dorazí hatchback Tipo a později také kombi. Fotografie přímo z Itálie poslal čtenář Novinek David Berkovič.
Líbí se vám Fiat Tipo, ale čekáte, jestli automobilka nabídne motor, který by měl víc než 120 koní? Pokud vám naději do žil vlévá verze Sport, musíme vás zklamat - pod kapotou může pracovat zase jen čtrnáctistovka.
Fiat Tipo je levným autem, které se vyrábí jako sedan, hatchback i kombi. Verze S-Design přidává více stylu, naftová šestnáctistovka v kombinaci s automatem pak cenu vytáhnou až k hranici 550 tisíc. Co za to italské kombi nabídne?
Fiat jako jedna z mála automobilek přivezl do Ženevy auta pro obyčejné lidi. Tedy žádné supersporty, žádná drahá auta, ale kombi Fiat Tipo a hravý malý roadster 124 Spider.
Automobilka Fiat se se svým dvoumístným kabrioletem vrací do doby, kdy kromě aut pro širokou veřejnost nabízela také vozy pro radost. Základ nového modelu 124 Spider pochází z japonské Mazdy MX-5, pod kapotou však bude pracovat úplně...
Automobilka Fiat se se svým dvoumístným kabrioletem vrací do doby, kdy kromě aut pro širokou veřejnost nabízela také vozy pro radost. Základ nového modelu 124 Spider pochází z japonské Mazdy MX-5, pod kapotou však bude pracovat úplně...
Dva nové fiaty v edici RED, modely Tipo a Panda, nabízí kromě barvy, log a příspěvku na boj s pandemiemi také potahy sedaček z plastového odpadu z moří. Připojují se k 500e a 500X se stejnou ideou.
Městské elektrické mikroauto Fiat Topolino nemá dveře, zato nabídne plátěnou střechu a možnost ho řídit už od 16 let. Technický základ je v Citroënu Ami.