Facebook používá k cílení reklamy údaje o poloze uživatele • Háček je v tom, že tuto funkci nelze vypnout • Sociální síť má několik způsobů, jak pozici zjistit
Podle nových pravidel mohou být osobní údaje, použité pro účely cílení, pouze pokud k tomu byl dán výslovný souhlas. Naopak nebude možné cílit politické reklamy na základě rasy, etnického původu, náboženského přesvědčení,...
Další, v pořadí už osmý způsob cílení reklamy, a sice na konkrétní značky a modely televizorů, nabízí programatický nákup reklamy v HbbTV přes síť R2B2 Multiscreen. Reklamní sdělení mohou inzerenti zacílit na diváky...
Facebook ukončí reklamu cílenou na osoby mladší 18 let. Společnost uvedla, že již nebude umožňovat inzerentům zobrazovat mladším 18 let reklamu na základě jejich zájmů nebo aktivity v jiných aplikacích a na internetových...
Buď nám povolíte používat data o vašem chování online k cílení reklamy a budete mít aplikaci zadarmo, nebo vaše data používat nebudeme, ale za Facebook a Instagram budete platit předplatné. Takovou nabídku zvažuje pro evropské...
Společnost Google ukládá údaje o poloze mobilních telefonů využívajících její aplikace i v případech, kdy se tomu uživatelé změnou nastavení snaží předejít. Takový je závěr vyšetřování agentury AP, která si svá...
[11 minut čtení] PUBG bude zdarma, influenceři budou dodržovat zákon, hack webu WPML, Facebook má petice. Co ještě přinesl právě končící #tyden? Facebook smaže stránky a skupiny, které mají cokoliv společného s podezřelými...
Největší sociální síť smazala štítek „zrada“, který byl jednou ze zájmových kategorií. Těmi jsou označováni uživatelé pro lepší cílení reklamy. Facebook kategorii smazal poté, co vyšlo najevo, že by se tag mohl...
Buď nám povolíte používat vaše data k cílení reklamy a budete mít aplikaci zadarmo, nebo vaše data používat nebudeme, ale za Facebook a Instagram budete platit předplatné. Takovou nabídku zvažuje pro evropské uživatele společnost...
Americká internetová společnost Facebook se rozhodla ukončit spolupráci s podniky, které se zabývají shromažďováním údajů o spotřebitelích a pomáhají inzerentům při zaměřování reklamy na uživatele sociálních sítí. Firma...
Online inzerenti stále častěji využívají tzv. behaviorální cílení reklam (tedy cílení podle pohlaví, věku, zájmů apod.). Dokazují to mimo jiné čísla portálu Seznam.cz za loňský rok. Podle firemních statistik investice do...
Když Xiaomi nasadilo do své nadstavby MIUI reklamy, znamenalo to pro mnohé šok. Naštěstí existuje způsob, jak tyto reklamy vypnout. Přesto mít reklamy přímo v systému není úplně normální a Xiaomi za tento krok sklidilo obrovskou...
Facebook oznámil, že začne vkládat reklamy uprostřed videa. O tomto už se nějaký čas vědělo, prozatím se ale tento druh reklamy testoval v malém měřítku. Nyní se začínají aplikovat ve velkém. Reklamy uprostřed videa budou...
Pokud se zeptáte čelních představitelů Facebooku, zda používají mikrofony chytrých telefonů k cílení reklamy, dostanete zamítavou odpověď. To, že se taková technologie nepoužívá však neznamená, že o ní provozovatel největší...
Operátoři Deutsche Telekom, Orange, Telefónica a Vodafone v Evropě vstupují do oboru digitální reklamy. Jejich společný projekt získávání dat pro personalizované cílení reklam získal zelenou od antimonopolních orgánů Evropské...
Po dlouhých právních a politických tahanicích, udělené obří pokutě a plané hrozbě v podobě úplného opuštění zdejších trhů nakonec společnost Meta Inc. splní evropské podmínky týkající se přísnější ochrany údajů o...
Facebook aktuálně testuje reklamy spouštěné před videy u vybraných tvůrců, ale plánuje výrazné rozšíření. Nově se tak s tímto typem reklamy budeme setkávat na facebookových stránkách a ve vyhledávání. Tedy za předpokladu,...
Aplikace Facebook Messenger je jedna z nejoblíbenějších aplikací pro přenosná zařízení. Jeden z úspěchů může být i to, že v ní nejsou reklamy. Tedy doposud. Facebook si přichystal novinku, která bude uživatelům zobrazovat...