Mercedes-Benz EQG si má zachovat rámovou konstrukci ze současné třídy G a do upraveného šasi dostat baterii z EQS. Koncept se údajně představí na zářijovém autosalonu v Mnichově.
Elektrická obdoba legendárního off-roadu třídy G od Mercedesu podle zákulisních informací britského Autocaru dostane nový typ baterií. Ty by měly být lehčí než současná generace, navíc i umožní vyšší dojezd.
Vlajková loď ryze elektrických mercedesů, označená EQS a stojící na roveň konvenční třídy S, se konečně plně odhalila. Pyšní se hromadou superlativů co do dojezdu, aerodynamického odporu nebo schopností.
Německý tuner Brabus snížil odpor vzduchu Mercedesu EQS, čímž dosáhl sedmiprocentního prodloužení dojezdu na jedno nabití. Baterie i pohon zůstaly beze změn.
Německá automobilka měla před pár lety velmi ambiciózní cíle v oblasti elektrifikace osobních automobilů, prodejní výsledky jim ovšem příliš neodpovídají. Mercedes-Benz se tak stal jednou z prvních automobilek, která začala...
EQS ve „vysokém“ provedení není terénní auto, ovšem v podstatě cokoliv jiného od něj budete očekávat, splní do puntíku. Zejména po stránce komfortu na palubě je naprosto prvotřídní, od materiálů přes technologie až po...
Čistě elektrická třída G nebude pod potvrzeným názvem EQG představena dříve než v roce 2024, ale inženýři Mercedesu již na prototypech ukazují funkci „G-Turn“. Umožňuje off-roadu točit se na místě, a proto provést otočku...
Vrcholná třída od Mercedesu kolem sebe už tradičně dokáže vzbudit rozruch. V aktuální generaci se snaží skloubit to nejlepší ze světa včerejšího i zítřejšího.
Poté, co jsme na ženevském autosalonu viděli koncept EQV, představuje Mercedes stejnojmennou sériovou verzi elektrického minivanu. Jde o první osobní dodávku od Mercedesu, který jezdí čistě na elektřinu.
Několik bývalých zaměstnanců Tesly se vrhlo na vývoj vlastních automobilů. Prvním výsledkem kalifornské firmy nazvané Atieva je elektrická dodávka stojící na základech Mercedesu Vito.
Vrchol Mercedesu-Benz třídy S nabízí ohromující výkony a neskutečné zrychlení navzdory velmi vysoké hmotnosti. Špičková je také technická i elektronická výbava, ovšem nic jiného se od AMG-verze tříd S očekávat nedá.
Ve Stuttgartu při tvorbě vlajkového elektromobilu zahodili původní, léty cizelovaný recept na luxusní limuzínu a výsledkem je tak velmi netradiční auto.
Největší elektrické SUV od Mercedesu se patrně dostalo na svět o týden dřív, než mělo. Je velké a nese jednoznačné poznávací znaky elektromobilů značky.
Třída S je pro Mercedes vrcholem nabídky jeho vozů. Jedná se o luxusní sedany, které nabídnou posádce nejen pohodlí, ale také nejnovější technologické vychytávky. Dalo by se říct, že pokud chcete vidět budoucnost běžných...
Úplná elektrifikace zřejmě čeká i nejvyšší třídu od Mercedesu. Po vzoru nižších řad ale půjde o oddělený model s přídomkem EQ. Jakousi ochutnávkou chystaného EQS by měl být frankfurtský koncept, na nějž stuttgartští...