Internetové obchody se v předvánoční nákupní sezoně potýkaly se zpožděním doručení zboží i o dva týdny. Musely proto čelit více stížnostem zákazníků. Část e-shopů chce letos po těchto zkušenostech změnit přepravní...
Během pandemie koronaviru se výrazně zvýšil zájem o doručení balíčků z e-shopů na externí výdejní místa. Podle Asociace pro elektronickou komerci (APEK) využívalo externí výdejny například České pošty nebo Zásilkovny 27 %...
Česká pošta určila nejzazší termín, do kdy garantuje doručení zásilek do Štědrého dne. Ten je u balíků do ruky 18. prosince. To však znamená, že by si zákazníci e-shopů měli objednat ještě o den až dva dřív. Mají tedy...
Téměř polovina e-shopů garantuje dodání vánočních dárků ještě při objednání v pondělí 21. 12. Včasné doručení nicméně závisí na sortimentu a zásobách obchodů. Vyplývá to z informací internetového srovnávače cen...
Pokud pod stromeček dostanete dva stejné dárky nebo vám dar takzvaně nesedne, není problém ho vrátit či vyměnit. Při nákupu z e-shopu na to máte nárok ze zákona bez udání důvodu do čtrnácti dnů. Velké internetové obchody ale...
Přes e-shopy se prodává stále více zboží. Zvyšují se ale i požadavky zákazníků na způsoby a rychlost doručení. Výběr dopravce je tak pro majitele e-shopu naprosto klíčový. Zákazníka totiž neuspokojí ani sebelepším produktem...
„Zákazník si objedná své zboží v e-shopu spolupracujícím se Zásilkovnou, z nabídky si vybere express doručení a následně je vybrán nejbližší Liftago řidič. Ten zboží vyzvedne ve skladu e-shopu a doveze ji příjemci.“...
Pokud v nejbližších dnech plánujete objednávat zboží z e-shopů, namísto České pošty zvažte doručení jinou službou, zhruba pětina zaměstnanců totiž pohrozila vedení a oznámila na 19. prosinec stávku za zvýšení mezd. Krátce...
„Zákazník si objedná své zboží v e-shopu spolupracujícím se Zásilkovnou, z nabídky si vybere express doručení a následně je vybrán nejbližší Liftago řidič. Ten zboží vyzvedne ve skladu e-shopu a doveze ji příjemci.“...
Vyrážíte reklamovat pokažený vánoční dárek? Nejspíš vás čeká zklamání. Domu si ponesete jen reklamační protokol a na opravený výrobek si pěkně počkáte. A zbrusu nový výrobek? Podívejte se, kdy a nač máte nárok!
Jak efektivně měřit chování návštěvníků v e-shopu? Nabízíme jeden tip pro okamžitou optimalizaci problémových míst e-shopu. Vlastníte nebo provozujete e-shop? Pak jistě víte, že není jednoduché změřit, a poté interpretovat...
Seznam letos do své e-mailové služby přidá novou kategorii nazvanou jednoduše Objednávky. Bude v ní seskupovat nákupy z e-shopů, přičemž ke každímu nákupu přidá zvláštní hlavičku. V ní bude logo obchodu, číslo objednávky,...
Když někomu napíšete a pošlete zprávu v rámci chatovací aplikace, máte většinou možnost okamžitě zjistit, v jakém stavu je její odesílání či doručení. Podle toho je pak možné třeba i odhalit, že si zprávu příjemce...