Prodeje zboží prodávaného pod privátní značkou obchodních řetězců v loňském roce po letech stagnace mírně ožily. Jejich podíl na celkových prodejích potravin a drogerie stoupl v ČR na 21,2 procenta, zatímco v posledních letech...
Zboží, které se prodává nikoliv pod značkou svého výrobce, ale pod značkou obchodního řetězce, tedy tzv. privátní značky, tvoří aktuálně 27 procent nákupů českých zákazníků. V průměru je o 23 procent levnější než...
Obchodní řetězce se snaží zvýšit prodeje i exkluzivními výrobky pod svou privátní značkou a zájem zákazníků o ně v Česku roste. Prodej tohoto zboží je ale pořád výrazně nižší než v západní Evropě, kde se pohybuje mezi...
Česko je stále více rájem akčních slev. Ve slevových akcích se loni prodalo již 57 procent hlavních potravin, což je nárůst o jeden procentní bod proti předcházejícímu roku. Vyplývá to z údajů, které v úterý zveřejnila...
Ministr zemědělství Jiří Milek hovořil o možném zavádění povinné minimální marže a povinného minimálního objemu českého zboží na pultech řetězců na konci února. Nyní říká, že by se měly všechny články výrobně...
Česko je na tom v porovnání s cenami za stejné zboží u všech srovnávaných řetězců lépe než Rakousko, o trošku hůře než Slovensko a jednoznačně hůř než Polsko a Německo.
Privátní značky jsou v České republice na vzestupu, přestože ve všech okolních zemích stagnují. Mezi nejvyhledávanější zboží, které si řetězce nechávají vyrábět na zakázku a pod vlastním brandem, patří mléčné výrobky.
Pod tíhou všeobecného zdražování mnohé domácnosti přecházejí do úsporného režimu. Privátní značky maloobchodních řetězců proto zabírají stále větší část jejich výdajů za potraviny a drogistické zboží.
Ministr zemědělství Jiří Milek hovořil o možném zavádění povinné minimální marže a povinného minimálního objemu českého zboží na pultech řetězců na konci února. Nyní říká, že by se měly všechny články výrobně...
Potravinový e-shop Košík.cz začal prodávat hotovky pod vlastní privátní značkou “Authentic by Košík.cz”, do budoucna pokryje i další exkluzivní produkty. E-shop o tom v úterý informoval v tiskové zprávě. Značka...
V obchodech se vedle značkových výrobků čím dál častěji objevují i privátní produkty jednotlivých řetězců. Zákazníci jim dávají přednost především kvůli ceně, postupně se však zvyšuje i jejich kvalita. Podíl...
Diskontním řetězcům v Česku za posledních dvanáct měsíců meziročně stoupl objem prodaného zboží o 4,3 procenta. Nárůst zaznamenaly i drogerie, a to o 9,8 procenta. Naopak hypermarketům objem prodaného zboží za posledních...
Do Polska vstupuje další původem český e-commerce. Od listopadu tam pod značkou Sortado začal fungovat vyhledávač slev Skrz.cz. Prozatím tam nabízí kolem dvou tisíc nabídek od polských prodejců. Firma chce do polské nabídky...