Ve středu 11. května byl nejzazší termín pro podání přihlášek do tendru na poštovní licenci, který vypsal ČTÚ. Česká pošta tento formální krok učinila a přihlásila se k úkolu, který zadává stát, a to poskytovat základní...
Regulátor České pošty, Český telekomunikační úřad, jí udělil na následující dva roky poštovní licenci. Vzhledem k tomu, že předložila nejlepší nabídku, nemohlo být pochyb o tom, kdo se stane vítězem.
Tématem nové příležitostné písmenové poštovní známky, kterou Česká pošta uvádí do prodeje ve středu 22. dubna 2020, jsou poštovní cesty. Jako společné téma známek Europa je pro letošní rok vyhlásila Asociace veřejných...
Český telekomunikační úřad (ČTÚ) zamítl žádost České pošty o vydání poštovní licence od roku 2018 na příštích pět let. Důvodem je, že podnik nedoložil nákladovou orientaci svých cen. Česká pošta byla jediným...
Za účelem zachování stávajícího rozsahu i kvality služeb a plnění legislativní povinnosti poskytovat základní poštovní služby za nákladově orientované ceny mění Česká pošta v souladu s doporučením ČTÚ od 1. 5. 2016 ceny...
Česká pošta ve spolupráci s divadlem Semafor představila novou příležitostnou poštovní známku s názvem 60 let divadla Semafor. Motivem známky jsou siluety, které představují osobnosti a formy charakterizující tvorbu oblíbeného...
Portrét československého fotbalisty a trenéra Josefa Masopusta se Zlatým míčem je motivem nové příležitostné poštovní známky z edice osobnosti, kterou Česká pošta začne prodávat 9. února 2021, při příležitosti nedožitých...
Za účelem zachování stávajícího rozsahu i kvality služeb a plnění legislativní povinnosti poskytovat základní poštovní služby za nákladově orientované ceny mění Česká pošta v souladu s doporučením Českého...
V souvislosti s konáním 26. Generální konference ICOM ve dnech 20. až 28. srpna v Praze uvádí Česká pošta do prodeje novou příležitostnou písmenovou poštovní známku. Námětem známky jsou symboly související s českou kulturou a...
Ve středu 20. ledna uvede Česká pošta do prodeje novou příležitostnou písmenovou poštovní známku, jejímž motivem je podobizna malíře Václava Zapadlíka společně se dvěma automobily, které jsou jeho původní tvorbou. Pošta tak...
Pražské Jezulátko v červených šatech je motivem nové samolepící výplatní poštovní známky, kterou Česká pošta uvedla do prodeje v úterý 30. listopadu. Autorkou výtvarného návrhu je Zdeňka Kudrnová.
Česká pošta vydala ve středu příležitostnou poštovní známku s portrétem oscarového filmového režiséra Miloše Formana. Na známce je vedle jeho podobizny motiv filmového pásu se jménem a roky vymezujícími jeho život. V pátek...
Příležitostná poštovní známka z cyklu Osobnosti připomíná významnou českou sportovkyni Věru Čáslavskou. Dne 3. května ji začala prodávat Česká pošta. Známku v nominální hodnotě 16 Kč, obálku dne vydání (FDC) a...
Poštovní spořitelna se letos v létě přejmenuje na ČSOB Poštovní spořitelnu a začne používat modré ČSOB logo. Výhodou pro klienty Poštovní spořitelny bude snadnější přístup ke všem službám, které skupina ČSOB nabízí,...
Ve středu 20. ledna začne Česká pošta prodávat výplatní písmenovou poštovní známku Sčítání 2021, autorů Jana Ungráda a Jana Mouchy, která uvádí rok konání projektu Sčítání 2021, na němž Česká pošta spolupracuje s...