Lidé v Česku utratí v předvánočním období v internetových obchodech 38 miliard korun, téměř dvakrát víc než před třemi lety. Vyplývá to z odhadů Asociace pro elektronickou komerci (APEK).
Češi utratí v internetových obchodech meziročně o pětinu víc, má to být přibližně 115 miliard korun. Podíl tuzemské e-commerce na celkovém maloobchodu dosáhne téměř 11 procent. Očekává to Asociace pro elektronickou komerci.
Češi v internetových obchodech utratili v posledním čtvrtletí před Vánocemi rekordních 45 miliard korun, v jediném týdnu od 10. prosince pak pět miliard korun. Vyplývá to z odhadů Asociace pro elektronickou komerci (APEK).
Češi na internetu utratili v předvánočním období rekordních 52 miliard korun, což je o 16 procent více než loni. Za celý rok trh rostl o 14 procent. Nejsilnější týden, během něhož lidé utratili 5,5 miliardy Kč, odstartovalo...
Letošní předvánoční útrata v českých e-shopech se přiblížila sedmdesáti miliardám korun. Podle údajů společnosti Shoptet, největší české platformy pro správu webových prodejen, obchody v listopadu a v prosinci odbavily zhruba...
Kolem 22 miliard korun se v Česku ročně odhadem utratí za drogy, prostituci, pančovaný alkohol, pašované cigarety a další nelegální činnosti, jako je prodej nelegálně dovezeného benzínu a nafty. Češi navíc ročně v hazardu a...
Před Vánocemi utrácejí čeští spotřebitelé nejvíce za alkoholické nápoje, které tvoří téměř čtvrtinu z celkové předvánoční útraty za potraviny. V listopadu a prosinci minulého roku utratili Češi za alkoholické nápoje 7,5...
Kvůli vysokým cenám v českých obchodech lidé stále více nakupují v zahraničí. Jen v Polsku letos Češi podle odhadů České spořitelny utratí 17 miliard korun. V Agendě SZ Byznys to řekl Jan Hailich z České spořitelny.
České domácnosti letos utratí za hračky před Vánocemi přes 3,1 miliardy korun, což je o 100 milionů více než loni. Vyplývá to z odhadu společnosti Wormelen Group, která zastřešuje hračkářství Bambule, Sparkys a HM Studio.
Letos se poprvé přehoupl celkový obrat tuzemských e-shopů přes hranici 100 miliard korun, v roce 2015 přitom byl 81 miliard. Podíl internetových obchodů na tržbách v maloobchodě dosahuje už téměř desetiny. Vyplývá to z analýzy...
Češi loni nakoupili v internetových obchodech zboží za rekordních 161 miliard korun. Je to o 31 miliard, tedy 15 procent, více než v roce 2018. Vyplývá to z údajů společnosti Shoptet, která provozuje více než 20 tisíc e-shopů, což...
Češi loni nakoupili v internetových obchodech zboží za 155 miliard korun, což je meziroční nárůst o 20 miliard (15 procent) a nový rekord. Prodejům e-shopů pomohlo úspěšné druhé pololetí, a především předvánoční nákupy,...
V online prostředí to v současné době vypadá, jako kdyby Češi nedělali nic jiného, než klikali na zboží a házeli je do košíků. Internetové obchody zažívají vrchol letošní sezony, podle dat Asociace pro elektronickou komerci...
Češi loni utratili v českých internetových obchodech 98 miliard korun, meziročně o 21 procent víc. Obrat trhu vzrostl i díky úspěšnému předvánočnímu období. Podíl e-commerce na celkových maloobchodních tržbách stoupl na 9,5...
Češi loni nakoupili v internetových obchodech zboží za rekordních 155 miliard korun. Je to o 15 procent více než v roce 2018. Vyplývá to z údajů Asociace pro elektronickou komerci. Podobně vysoké příjmy odhadla také společnost...
Za vánoční dárky letos Češi podle odhadů utratí asi 55 miliard korun. Jak upozornil ekonom Lukáš Kovanda, asi deset miliard z toho bude činit takzvaná umrtvená ztráta Vánoc. Ne vždy se totiž lidé s dárky trefí, peníze tak nejsou...
Nosní kapky, pilulky na bolest, teplotu, kašel či průjem. To je výčet léků, které Češi kupují v lékárně nejčastěji. Ročně za ně každý v průměru utratí asi 1 400 korun, k tomu další tisícovku za doplatky u léků na...