Češi loni na internetu přehráli 3,2 miliardy videí, z toho dvě třetiny tvořila reklama. Mezi uživateli internetu jsou nejoblíbenější zábavné a lifestylové pořady, nejméně preferované jsou dokumenty a vzdělávací nahrávky....
Negativní reklama je také reklama. To by se dalo říct při pohledu na finanční výsledky Huawei za rok 2018, které firma zveřejnila koncem týdne. Firma loni utržila rekordních 721,2 miliardy čínských jüanů (zhruba 2,46 bilionu korun)...
Tisková zpráva Bohemia Energy z června 2018 oznamovala novou propagační kampaň pod sloganem „Reklama, kterou nikdy neuvidíte“. Uběhly tři roky a pro spoty s Markem Danielem a Pavlem Liškou by se teď dala použít jeho jen lehce...
V roce 2018 Češi potvrdili svou vynalézavost, co se internetového humoru týče. Jen málokdy nevyužili příležitost zparodovat vybranou událost, nejčastějšími terči byl prezident Miloš Zeman a premiér Andrej Babiš. V průběhu...
Google vydal v rámci kampaně #NotTheSame novou reklamu na operační systém Android. Povedená minutová reklama se s elegancí pomocí klavírové analogie strefuje do konkurenčního iOS. Jak se vám reklama líbí? Nová reklama Googlu: iOS...
Do světa virtuální reality brzy pronikne reklama. S technologií známou především z herního průmyslu teď začala experimentovat společnost Google. Její reklama by se brzy mohla zobrazovat prostřednictvím virtuální reality na...
V roce 2023 dosáhly výdaje do online reklamy téměř 60 miliard korun a meziročně vzrostly o 5 %. Na růstu se v absolutních hodnotách nejvíce podílela display reklama a reklama ve vyhledávání. Z pohledu způsobu obchodování rostl...
Pamatujete na reklamu na prací prášek Árijec z České sody? V Číně teď běží podobná reklama, kde prací prostředek udělá z černocha Číňana. Chybí jen ten satirický tón, reklama je totiž myšlena vážně.
I špatná reklama je reklama, říká se. A o mladinké modelce a influencerce Sumner Stroh (23) to platí dvojnásob. Poté, co před několika dny na sociální síti sdílela video, v němž se rozpovídala o svém údajném románku se ženatým...