Případ reklamy na Čapím hnízdě – tedy podezření, že si zde firmy Agrofertu účelově zadávaly reklamu za nadhodnocené částky a mohly se tak dopustit daňových úniků – má další pokračování.
Případ reklamy na Čapím hnízdě – tedy podezření, že si zde firmy Agrofertu účelově zadávaly reklamu za nadhodnocené částky a mohly se tak dopustit daňových úniků – končí. Úřad šéfa žalobců kontrolu v této kauze...
Pražská policie znovu řekla, že v případě reklamy na Čapím hnízdě nedošlo ke spáchání trestného činu. Nepodařilo se jí tedy prokázat, že by v tomto případě došlo k daňovému úniku. Nyní její závěr prozkoumá...
Rozhodlo o tom pražské vrchní státní zastupitelství, když ukončilo dohled v případě prověřování reklamy na Čapím hnízdě. Jde o druhou větev kauzy, která se týká tohoto středočeského multifunkčního areálu.
Prověřování kauzy reklamy na Čapím hnízdě bude pokračovat. Žalobce a policista musí podle nových pokynů nechat například vypracovat nový znalecký posudek nebo čekat na rozhodnutí finančních úředníků.
Policie před několika dny odložila případ reklamy na Čapím hnízdě. Jenže kauza zatím nekončí, protože proti tomu podal stížnost Specializovaný finanční úřad. Žalobce má do konce dubna čas, aby řekl, jestli stížnost...
Už tři soudy potvrdily, že reklama na Babišově Čapím hnízdě nebyla z pohledu daní v pořádku. Naposledy ostravský krajský soud zamítl žalobu firmy Precheza z Agrofertu, že jí Odvolací finanční ředitelství doměřilo za...
Seznam Zprávy získaly usnesení o odložení kauzy reklamy na Čapím hnízdě, které má 188 stran. Policista Pavel Mikšovský do něj sepsal, proč podle něho – i přes všechna podezření – nebyl v této věci spáchán trestný...
Poté, co dostal policejní vyšetřovatel klíčový posudek v případu reklamy na Čapím hnízdě, začalo další kolo výslechů. Do konce března má policie rozhodnout, zda padne i v této kauze obvinění.
Vrchní státní zastupitelství v Praze (VSZ) si vyžádalo spis k reklamní větvi kauzy Čapí hnízdo a prověří odložení případu policií a dozorujícím žalobcem, uvedl v úterý iROZHLAS.cz.
Nadhodnocování reklamy byl oblíbený trik podnikatelů v 90. letech. Německý finanční úřad na tento možný přečin upozornil partnery v Česku už v roce 2014. Co se s podnětem dělo dál?
Policie případ odložila, ale Specializovaný finanční úřad ještě stále platby za reklamu zkoumá a rozhodne, jestli případně firmám z holdingu Agrofert doměří daň.