Nejsledovanějším pořadem celého Štědrého dne se stala premiérová pohádka České televize Jak si nevzít princeznu. Vidělo ji 62 % všech, kteří měli v danou dobu zapnutou televizi, celkem více než 2,63 milionu diváků (starších...
Premiérovou pohádku Zázračný nos, kterou na druhý svátek vánoční vysílala Česká televize, vidělo 1 841 tisíc dospělých diváků a dětí. Výpravná česko-slovenská pohádka o dvou krásných princeznách, bohatém nápadníkovi a...
Utkání českých basketbalistů s týmem Austrálie o postup do semifinále mistrovství světa vidělo ve středu v České televizi 256 tisíc lidí, což bylo 23 procent všech diváků u televize.
Přímý přenos z předávání filmových cen Český lev vidělo 863 tisíc diváků, což stačilo na první místo v žebříčku sledovanosti sobotního večera. Otázkou je, co si ze slavnosti vlastně odnesli, pokud vítězné snímky...
Nová pohádka Jiřího Stracha Anděl Páně 2 vede aktuální žebříček návštěvnosti prvního víkendu u českých filmů, který zahrnuje snímky od roku 1992. Od čtvrteční premiéry film vidělo 199 300 diváků. Až doposud žebříčku...
Televize Prima v neděli uvedla svou podzimní dramatickou novinku, seriál 1. mise. Příběh sleduje výcvik vojenských lékařů. První epizodu vidělo 889 tisíc diváků při podílu na sledovanosti 22,14 procenta. Seriál 1. mise ...
Slovanskou epopej Alfonse Muchy vidělo v Tokiu téměř 662 tisíc návštěvníků. Oznámil to pražský radní Jan Wolf (KDU-ČSL). V posledních šesti dnech před ukončením výstavy neklesla návštěvnost pod 12 tisíc lidí denně. Epopej...
Florbalisté Pardubic slaví premiérovou trofej v klubové historii, ve finále Poháru České pojišťovny v Olomouci porazili Liberec 4:3. Sokol získal za triumf v soutěži prémii 100 tisíc korun, poražený celek dostal 30 tisíc.
Porazila všechny obry, vítěze Lvů Masaryka, komiksového Wolverina i trikového Konga. Pohádku Kráska a zvíře, která se představila v podobě hraného muzikálu, vidělo u nás za první víkend 111 831 diváků. Na vstupném zaplatili 16...
Premiérová vánoční pohádka Jak si nevzít princeznu ovládla televizní sledovanost na Štědrý den. Snímek v režii Karla Janáka s Markem Adamczykem a Annou Fialovou vidělo 2,63 milionu diváků, tedy víc než Tři oříšky pro Popelku v...