Volkswagen chystá na konci letošního června představit zmodernizovanou verzi ostrého hatchbacku Polo GTI. Naváže tak na nedávný facelift běžného modelu Polo.
Omlazený Volkswagen Polo má v nabídce poloautonomní řízení nebo LED Matrix světlomety. Ve standardní výbavě je např. středový airbag. K mání bude jako dosud v benzínové a plynové variantě a chystá se i ostrá verze GTI.
Nejsilnější Volkswagen Polo dorazil na český trh s cenou od 671 tisíc, kterou ale v konfigurátoru velmi snadno dostanete přes sedm set. Světlomety LED Matrix a možnost částečně autonomní jízdy už jsou ale v základu.
Německá automobilka Volkswagen čelí velké a těžké překážce. Zpřísnění emisní normy Euro 7 totiž nemusí přežít malý hatchback Polo, jehož náklady na výrobu se s novou legislativou dále zdraží i o 5 tisíc eur, tedy...
Mále auto do města nemusí být jen Škoda Fabia, Volkswagen Polo nebo Ford Fiesta. Trh s ojetými automobily nabízí další zajímavé možnosti, které jsou dokonce levnější a mají často méně najeto. Vybrali jsme pro vás čtyři,...
Volkswagen před třemi měsíci představil facelift svého malého hatchbacku Polo a v souvislosti s tím nyní přijíždí i ostrý derivát GTI. Pod kapotou zůstal dvoulitr, nově spojený pouze s dvouspojkovou převodovkou.
Pokud chcete malé auto s opravdu velkým výkonem, pak byste měli uvažovat o Volkswagenu Polo. Speciální edice R WRC Street v úpravě od Wimmer Rennsporttechnik nabízí to, co málokterý jiný vůz. Brutálně silný motor.
Modernizovaný Volkswagen Polo má před sebou nelehký úkol – porazit malou škodovku a renault, které nedávno dostaly kompletně novou generaci. Polo nemá žádnou skutečnou chybu a nabízí světlomety s technologií LED Matrix, ale...
Písmena GTI si obvykle spojujeme s modelem Golf, ovšem Volkswagen v posledních několika desetiletích prodal i jiné ostré hatchbacky. Nejlepší ze zbytku bylo vždy Polo GTI, které se poprvé objevilo již v roce 1998. Ke svému 25...
Šestá generace Volkswagenu Polo se řadí nejen k nejdůležitějším novinkám německé automobilky, ale i celého trhu s novými auty. V celoevropském měřítku se drží dlouhodobě mezi nejoblíbenějšími automobily vůbec. Oficiální...
Polo už je možné objednávat za ceny vyšší než dřív, ale stále relativně rozumné vzhledem k výbavě, kterou nabízí. Základ stojí od 347 tisíc, prozatím nejvyšší verze R-Line začíná na 503 tisících.
Volkswagen se tento týden pochlubil závodní verzí modelu Polo GTI. Technika je do značné míry převzatá ze soutěžní Fabie R5, design vychází z šesté generace nového Pola GTI.
I ve službách malého hatchbacku se dá najít silný motor, nastavitelný podvozek a rychlý automat. Polo GTI umí bavit na silnici i ve městě. Jen pozor, je poněkud malé.
I ve službách malého hatchbacku se dá najít silný motor, nastavitelný podvozek a rychlý automat. Polo GTI umí bavit na silnici i ve městě. Jen pozor, je poněkud malé.
Volkswagen se začíná odklánět od třídveřových modelů, které dříve tvořily běžnou součást jeho nabídky. Scirocco se už nevyrábí, třídveřové Polo také ne a nad golfem se třemi dveřmi se stahují mračna. Nová ilustrace...