Vinařická věznice, ve které provozuje call centrum společnost A-GIGA s.r.o., v současné době pomáhá i na národní informační lince pro občany v souvislosti s koronavirem Covid 19.
Po letošním již druhém uzavření prodejních prostor na pobočkách kvůli opatřením vlády proti šíření koronaviru síť AAA AUTO převedla veškeré své kapacity na zajištění prodeje vozů on-line a přes call centrum. Automobily...
Po letošním již druhém uzavření prodejních prostor na pobočkách kvůli opatřením vlády proti šíření koronaviru síť AAA AUTO převedla veškeré své kapacity na zajištění prodeje vozů online a přes call centrum. Automobily...
Od ledna do října letošního roku se obrátilo na Call centrum Úřadu práce ČR (CC ÚP ČR) telefonicky 94 704 klientů. Dalších 15 087 lidí pak zvolilo elektronickou cestu. Jen v průběhu října zaznamenali operátoři přes 13 tisíc...
Dnes ráno byl spuštěn Centrální rezervační systém pro první vlnu očkování proti covidu. Královéhradecký kraj se snaží odlehčit celostátní informační lince 1221, a zřídil proto vlastní call centrum. Pracovníci krajského...
S pravidly cestování do zahraničí v době pandemie českým občanům dlouhodobě radí pracovníci konzulárního call centra MZV. Operátoři jsou k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin. Od čtvrtka 18. února jsou nově na lince...
Dotazy lidí ohledně testů a jejich výsledků, kapacit laboratoří, informace pro zdravotní sestry, laboranty a lékaře. To vše spojuje dohromady mělnické kontaktní call centrum InspiroTec, které denně přijímá přes dva tisíce...
• Uzavření smlouvy pro zákazníky v režimu DPI je možné celé on-line, není tedy nutné chodit na pobočku ani volat na call centrum • Adresa je www.cez.cz/prepisdpi • Smlouva s ČEZ umožňuje zafixovat si ceny elektřiny na 1 až 3...
Pod hlavičkou Českého rozhlasu funguje externí call centrum, kde mohou posluchači hledat pomoc ohledně ukončení analogového AM vysílání, píše server Digitální rozhlas. Zároveň se zintenzivní informace vysílané na okruhu Dvojka na...
Další demonstraci proti vládě a protiepidemickým opatřením pořádá v neděli na pražské letenské pláni hnutí Otevřeme Česko - Chcípl PES. Na akci mají být podle zástupců organizátorů stany s odborníky z řad právníků a...
Softwarová společnost Daktela, která poskytovala například IT systém pro call centrum Chytré karantény, mění vedení. Novým CEO se stal Martin Skaba. V této funkci nahradí jednoho ze dvou zakladatelů společnosti Richarda Baara. Ten se...
Operátor O2 otevřel své největší zákaznické centrum. Nachází se v Ostravě a nejde o klasické call centrum v podobě, jak si ho lidé často představují. Řada zákaznických požadavků je tu totiž řešena automaticky díky...
Pětici Čechů, kteří na Ukrajině přes podvodné call centrum vylákali stamiliony korun, poslal soud do vazby. Německo se s Polskem a ČR dohodlo na společných kontrolách hranic. Nová studie odhalila nejstarší botu Evropy. Putin jednal s...
Česká pošta se rozhodla zmodernizovat své call centrum. Aby nejen vánoční sezóna, při které státní podnik očekává velký pracovní nápor, byla plynulejší, na určité telefonické dotazy začala odpovídat nová virtuální...
Uplynulo 25 let od doby, kdy Karolína Topolová nastoupila k tehdy expandujícímu prodejci ojetých automobilů AAA AUTO, aby založila první Call centrum v oboru. Call centrum se pod jejím vedením proměnilo v moderní Kontaktní centrum a...
Šest Čechů a dva Ukrajince zatkli policisté při razii proti podvodnému call centru v Oděse, které z českých občanů vytáhlo v přepočtu nejméně 3,3 milionu Kč. Ukrajinská policie o zásahu informovala na svém telegramovém...